Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sormustestistä tietävät!

Vierailija
21.03.2007 |

Hei!

Mulle näytti sormustesti tällä tavalla:

pyörivä liike ja pysähdys

heiluva liike ja pysähdys

heiluva liike ja heti perään pyörivä ilman pysähdystä välissä.

Eli tarkoittaisiko tuo nyt sitä, että ensin tulee tyttö, sitten poika ja sitten kaksoset, jotka ovat poika ja tyttö? Vielä ei ole yhtään lasta. Näitä juttuja on kiva pähkäillä :)

Onko muilla kokemusta tai tietoa tästä testistä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselleni olisi sen mukaan tullut 2 poikaa, ja meillä on tyttö ja olen raskaana, joka ultran mukaan tyttö, joten ei ihan pidä paikkaansa...

Vierailija
2/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyttö on tähän mennessä.

Veljelle ennustettiin yhtä tyttöä ja yhtä poikaa, todellisuudessa:tyttö-poika-poika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennustettiin tytttö, poika ja poika ja testi on tehty varmaan vuosien aikana 20 kertaa ja joka kerta on näyttänyt samoin

Toteutui tyttö ja poika (kaksoset) ja nyt odotan poikaa

Vierailija
4/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko testannut sormuksella mahasi päältä, onko masussa tyttö vai poika? Kiinnostaa vain, näyttäisikö mitään ;)

Mulla nuo " tulokset" ovat muuttuneet esimerkiksi sen mukaan, jos olen eronnut ja aloittanut suhteen uuden kumppanin kanssa. Siinä ovat sitten " lapsetkin" vaihtuneet. Edellisen kumppanin kanssa sormus näytti ensin poika-tyttö-poika, mutta jossain vaiheessa alkoi näyttää vain kahta poikaa. Ihmettelin silloin, mihin se tyttö tuosta välistä katosi. Kummallista kyllä, tuolloin exäni sisko oli raskaana ja kappas vain, hänelle syntyi tyttö. Sattumaako?

ap

Vierailija
5/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo kaksoset näkyivät sormuksella?

ap

Vierailija
6/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi testi erehtyi ja raskaus on sulla nyt käynnissä :) Onnea ja hyviä vointeja :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi