Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pankki ei kerro syytä kieltävälle lainahakemukselle?

Vierailija
21.05.2025 |

Jos mitään ilmeistä syytä ei epäämiseen ole. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiinnostavaa tietää, jotta osaisi parantaa asioita mistä kiikastaa! Samoin kuin työnhaussa tai melkein missä vaan.

Vierailija
2/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se hylkäämisen syy pitäisi selvitä, kun vähän pohtii tilannettaan, siis objektiivisesti eikä vaaleanpunaisten lasien läpi. Jos et saa lainaa, olet jostakin syystä liian suureksi riskiksi katsottava tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä, että et saa lainaa? Sait tärkeimmän tiedon, kyllä/ei.

Vierailija
4/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista oma positiivinen luottotietorekisterisi. Siellä voi olla virhe.

Vierailija
5/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi pankki kieltäytyi antamasta omaa lainaa. Ostimme siis miehen kanssa taloa ja halusimme omat lainat. Yhteisen lainan olisimme saaneet. Perusteluita ei kerrottu, enkä tiedä mikä tiedoissani oli vialla. 

- vakituinen työpaikka päiväkodin johtajana, tosin töihinpaluuseen hoitovapaalta oli lainaa pyytäessä vielä 2kk aikaa

- olin myymässä asuntoni ja siitä sain sitten 70 000e käteen

- säästöjä oli 45 000e

- luottotiedot kunnossa, eikä ole muita lainoja tai luottoja 

Hain lainaa 90 000e ja käytin säästöistä 35 000e. Sain sitten vähän talon ostamisen jälkeen nuo 70 000e tilille. Talo Tampereelta, joten siitäkään ei pitänyt olla kiinni, että olisimme johonkin perämettään olleet muuttamassa.

Vierailija
6/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi pankki kieltäytyi antamasta omaa lainaa. Ostimme siis miehen kanssa taloa ja halusimme omat lainat. Yhteisen lainan olisimme saaneet. Perusteluita ei kerrottu, enkä tiedä mikä tiedoissani oli vialla. 

- vakituinen työpaikka päiväkodin johtajana, tosin töihinpaluuseen hoitovapaalta oli lainaa pyytäessä vielä 2kk aikaa

- olin myymässä asuntoni ja siitä sain sitten 70 000e käteen

- säästöjä oli 45 000e

- luottotiedot kunnossa, eikä ole muita lainoja tai luottoja 

Hain lainaa 90 000e ja käytin säästöistä 35 000e. Sain sitten vähän talon ostamisen jälkeen nuo 70 000e tilille. Talo Tampereelta, joten siitäkään ei pitänyt olla kiinni, että olisimme johonkin perämettään olleet muuttamassa.

Et ollut töissä, et ollut saanut asuntorahoja.

Vierailija
7/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on pankki tarjonnut lainaa, vaikka en ole sitä edes pyytänyt. Kiinnostaisi tietää tämäkin, että miksi ?

Vierailija
8/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava ei saanut asuntolainaa, oli 20 000€ vailla.  Samasta pankista sai kumminkin autolainaa 45 000€.  Sinkku ja on marketissa ollut töissä yli 5v.

Vierailija
9/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankit on per seestä, varsinkin Nor dea.

Vierailija
10/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly tarkastaa olemassa olevat velat positiivisesta luottorekisteristä ja jos on euronkin heitto luvuissa mitä olet ilmoittanut niin hylky tulee.

Vierailija
11/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly tarkastaa olemassa olevat velat positiivisesta luottorekisteristä ja jos on euronkin heitto luvuissa mitä olet ilmoittanut niin hylky tulee.

Ei tule.  Ei ainakaan mulle tullut vaikka heitto oli yli tonnin.

Vierailija
12/12 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso laina tuloihin nähden on varmaan todennäköisin syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan