Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko työnantajat pahalla jos...

Vierailija
21.05.2025 |

Katsooko työnantajat pahalla, jos on ollut samassa työssä henkilökohtaisena avustajana yli 3 vuotta? Muuta työkokemusta en ole saanut enkä ollut juurikaan muualla töissä, koska näinä aikoina mitään muuta ei juurikaan ole tarjolla. 

Henkkarin työtä pidetään perinteisenä paskaduunina ja tuntejakin on vähän. Minua huolettaa, että työnantajat katsovat kieroon näin vähäistä työkokemusta. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten on työnantajassa jotain vialla. 

Vierailija
2/5 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos olet tehnyt tuota lukion ohella tai viettänyt lukion jälkeen muutaman välivuoden töitä tehden, mutta olisi varmaan fiksumpaa hakeutua koulutukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti siitä, mihin duuniin olet hakemassa. Ihan hyvä että olet ollut 3 vuotta työelämässä, se on plussaa!

Vierailija
4/5 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katson hyvällä. Parhaat työntekijät saa yleensä henkilökohtaisista avustajista, siivoojista, hampurilaisravintolan työntkeijöistä. Kertoo, että työntekijä ei ole nirso, eikä valitua turhasta.

Se kertoo sinusta paljon, että olet jo noin kauan pystynyt toimimaan avustajana. Moni ei kestä edes puolta vuotta. Näyttää erittäin hyvältä CV:ssä!

Vierailija
5/5 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin katson hyvällä. Parhaat työntekijät saa yleensä henkilökohtaisista avustajista, siivoojista, hampurilaisravintolan työntkeijöistä. Kertoo, että työntekijä ei ole nirso, eikä valitua turhasta.

Se kertoo sinusta paljon, että olet jo noin kauan pystynyt toimimaan avustajana. Moni ei kestä edes puolta vuotta. Näyttää erittäin hyvältä CV:ssä!

Sama. Arvostan sitä, että on osoittanut halua työntekoon, oli sitten kyse millaisesta työstä hyvänsä. Kertoo siitä, ettei kyseinen henkilö ole sitä tyyppiä, joka ryhtyy vain kivoihin hommiin ja jättää ikävämmät muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän