Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritykseni unohtaa ihastukseni tuottaa tuskaa

Vierailija
21.05.2025 |

Taustalla ei ole mitään draamaa. Minä vain rakastuin ja hän halusi olla vain kaveri.

Näin hänet viimeksi lokakuussa ja viimeksi viestiteltiin joulun aikaan. Siitä lähtien olen yrittänyt unohtaa. Olen tietoisesti poistanut hänet somestani, poistanut kaikki kuvat kännykästä, ollut ottamatta yhteyttä ja yrittänyt olla ajattelematta häntä. Olen kuitenkin päivittäin ajatellut häntä, vähintään nukkumaan mennessä. 

Joinakin päivinä on tuntunut siltä, että kyllä tämä tästä ja elämä jatkuu. Toisinaan taas tuntuu, ettei millään ole mitään väliä. Pari viikkoa sitten yhteinen tuttavamme mainitsi hänet ohimennen keskustelussamme ja kertoi hänen kuulumisiaan, mistä lähtien olen tuntenut aivan valtavaa kaipuuta.

Eilen sitten sorruin ja menin katselemaan ihastukseni kuvia googlesta. Nyt harmittaa, surettaa ja vit*ttaa, että olen näin heikko. 

Saisiko täältä vertaistukea? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua sinua. Jatka elämää.

Vierailija
2/4 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan oikeasti ohi menee, vaikkei siltä vielä nyt tuntuisi. Aika parantaa. Tai sitten se, että löytyy uusi mielenkiinnon kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin parikymppisenä todella kovasti kaverini tyttöystävään ja olin pitkään varma, että en tule pääsemään siitä ikinä yli. Parisen vuotta siihen taisi mennä, mutta pääsin. Toki sitä vieläkin välillä käy mielessä, että miltä elämä mahtaisi näyttää jos asiat olisivat menneet toisin, mutta en ole kuitenkaan katkera. Elämä on mennyt ihan hyvin näinkin. Reilut 20 vuotta on siis aikaa noista.

Vierailija
4/4 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun irrottaa jostain saat muuta tilalle <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi