Mies alkanut puhumaan eräästä naisesta
Miehellä on kaveriporukka, johon kuuluu sekä miehiä että naisia. On ihan normaalia että hän kertoo tämän porukan edesottamuksista ja en ole koskaan kiinnittänyt asiaan huomiota.
Viime aikoina on tapahtunut jonkinlainen hienoinen muutos ja eräs nainen esiintyy miehen jutuissa jatkuvasti. Jostain syystä päähän pälkähti, että on ehkä ihastumassa. Onko teillä kokemusta tällaisesta?
En ole tavallisesti ollenkaan mustasukkaista sorttia. Mietin vain, onko vaistoni oikeassa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isompi ongelma on, että miksi ap ei kuulu miehensä kaveriporukkaan. WTF. Niin, että olet parisuhteessa, ja kuuntelet mitä hauskaa miehesi tekee ystäviensä kanssa? Suosittelen trollikoulun kertaamista.
Kyllä olen tervetullut mieheni kaveriporukkaan. Minulla on kuitenkin omat ystäväni, joiden kanssa olen enemmän samalla aaltopituudella. Silloin tällöin menen kohteliaisuudesta mukaan, mutta en koe tarvetta viettää heidän kanssaan aikaa jatkuvasti.
Ap
No mitä sit väliä? Teillä on omat kaverit. Miehesi kaveriporukkaan on tullut hauska nainen, josta miehesi pitää. Saahan hänelläkin olla ystäviä, jotka on samalla aaltopituudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isompi ongelma on, että miksi ap ei kuulu miehensä kaveriporukkaan. WTF. Niin, että olet parisuhteessa, ja kuuntelet mitä hauskaa miehesi tekee ystäviensä kanssa? Suosittelen trollikoulun kertaamista.
Kyllä olen tervetullut mieheni kaveriporukkaan. Minulla on kuitenkin omat ystäväni, joiden kanssa olen enemmän samalla aaltopituudella. Silloin tällöin menen kohteliaisuudesta mukaan, mutta en koe tarvetta viettää heidän kanssaan aikaa jatkuvasti.
Ap
No mitä sit väliä? Teillä on omat kaverit. Miehesi kaveriporukkaan on tullut hauska nainen, josta miehesi pitää. Saahan hänelläkin olla ystäviä, jotka on samalla aaltopituudella?
Saa olla ystäviä. Vastasin siis tuohon kommentiin, josta oltiin huolissaan siitä "etten kuulu miehen kaveriporukkaan". Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä onko hänellä tunteita naista kohtaan. Meillä ei ole tähän mitään vastausta.
Ei ole, vertaistukea haen täältä. Moni ollut varmaan samassa tilanteessa, joko ihastujana tai ihastuneen puolisona. Tai ihastuksen epäilijänä, mutta mitään ei paljastunut. Että kuulostaako tutulta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä onko hänellä tunteita naista kohtaan. Meillä ei ole tähän mitään vastausta.
Ei ole, vertaistukea haen täältä. Moni ollut varmaan samassa tilanteessa, joko ihastujana tai ihastuneen puolisona. Tai ihastuksen epäilijänä, mutta mitään ei paljastunut. Että kuulostaako tutulta. Ap
Et ole tuonut esille ainoatakaan syytä olettaa, että mitään ihastuksia olisi missään muualla kuin sinun kuvitelmissasi.
Tämä palsta on myös vihoviimeinen paikka kysellä tällaisia asioita, koska täällä on vallalla aivan käsittämätön ideologia, jonka mukaan miehet ja naiset ovat toisilleen kuin täysin vieraita eläinlajeja, joilla ei voi olla keskenään mitään muuta yhteistä kuin romanttinen rakkaus ja seksi.
Ehkä silloin tulee ajattelematta höpöteltyä jostakusta jos ei ole itse edes tajunnut omaa ihastustaan tai vain innostusta. Mutta, silloin kun ihastus iskee isolla vaihteella päälle, alkaa ennemminkin välttelemään ihastuksesta puhumista puolisolle, tai ainakin nimen mainitsemista. Viimeistään silloin jos saa vastakaikua, alkaa puheet siitä mitä tapahtui ja kenen kanssa, muuttua epämääräisemmiksi. Eli silloin hälytyskellojen tulisi soida, jos tämä tietyn ihmisen mainitseminen yhtäkkiä loppuukin.
Miehesi haluaa upottaa miekkansa sen naisen silkkihuotraan.
T. Säynätsalo