Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS-gallup: Sdp ennätystulokseen, perussuomalaiset romahti

Kommentit (449)

Vierailija
341/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansa eli demarit uskoo Lindmannin selityksiä. Ja siitä sitten tulee kärsimään kaikki kunnon ihmiset ihmiset.

Orpon mukaan nouseva työttömyys on positiivinen asia koska meillä on nyt reserviä. 

Oletko samaa mieltä? 

Vierailija
342/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat epäonnistuneet viestinnässä mutta korjausliike on jo tehty, ks. Talso ym erityisavustajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarithan itse niitä tuloksia keräävät ja sitten ilmoittavat, että kansa on sitä ja sitä mieltä. Tyhmät uskovat heidän julistuksiinsa ja sitten meitä taas viedään ihan väärään suuntaan. Voi autuas sentään.

Vierailija
344/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa eli demarit uskoo Lindmannin selityksiä. Ja siitä sitten tulee kärsimään kaikki kunnon ihmiset ihmiset.

Orpon mukaan nouseva työttömyys on positiivinen asia koska meillä on nyt reserviä. 

Oletko samaa mieltä?

Ookko vähä viisas kysymyksines? En mä sulle vastaa.

Vierailija
345/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen persu jankutus meneillään taas.

Vierailija
346/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä?

Puhutaanko sitten vaikka siitä velkalaivan kurssin käännöstä?

Vierailija
347/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persun oksennus taas vaahtoamassa

Vierailija
348/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat boomerit menettivät lopunkin toivonsa persujen suhteen ja palasivat vanhaan tuttuun boomer-puolueeseen SDP:hen. 

Vierailija
349/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on aivottomia surkimuksia

Vierailija
350/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kansalaisilla on ihan todella lyhyt muisti eikä kukaan muista enää Sanna Marinin aikaa. Silloin ei saanut liikkua ulkona, bensa maksoi mansikoita, ja kaikki olivat työttömiä. Että se siitä sosialismista. Toivoisin vähän harkintaa siinä äänestyskäyttäytymisessä.

Itse asiassa silloin oli ihmisillä töitä paljon enemmän mitä tänä päivänä. Nykyhallitus vihaa tavallisia ihmisiä ja työntekijöitä niin paljon, ja pitää heitä arvottomina. Ainostaan rikkaat ovat tärkeitä heille. Demokratiassa pärjää vain kehittämällä keskituloisten ja köyhien ihmisten elämää.

Vierailija
351/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voinut ketjua seurata töiden takia, mutta.

Mertarannan äänellä:

"Noiiin, äänestävät laittaa persuille kovaa ja sykkivää palautetta politiikasta"

Vierailija
352/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä? 

No nyt on kyllä löytynyt erikoinen hopeareunus myrskypilvelle

Vierailija
353/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuilla täällä oikein kunnon itkumutkuraivarit tulilla! 

Musiikkia korvilleni. Monellako persulla on enää paikkaa ensi kaudella Eduskunnassa. Käykö siniset? 😂

Vierailija
354/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistää vihaksi ihmisten typeryys. Ei demarit aja muuta kuin lisää veroja ja maahamuuttajia Suomeen. Antti Lindeman on yksi typerä p***..

Eikö demarit oo kuitenkin vähemmän kiihkoja m muuton suhteen kuin vihreät ja vasemmisto? Ainakin hyväksyivät rajojen väliaikaisen sulkemisen toisin kuin nuo kaksi.

Vierailija
355/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kansalaisilla on ihan todella lyhyt muisti eikä kukaan muista enää Sanna Marinin aikaa. Silloin ei saanut liikkua ulkona, bensa maksoi mansikoita, ja kaikki olivat työttömiä. Että se siitä sosialismista. Toivoisin vähän harkintaa siinä äänestyskäyttäytymisessä.

Itse asiassa silloin oli ihmisillä töitä paljon enemmän mitä tänä päivänä. Nykyhallitus vihaa tavallisia ihmisiä ja työntekijöitä niin paljon, ja pitää heitä arvottomina. Ainostaan rikkaat ovat tärkeitä heille. Demokratiassa pärjää vain kehittämällä keskituloisten ja köyhien ihmisten elämää.

Itseasiassa ei ollut joten älä lässytä tuota valespämmiäsi vaikka tuosta sonnasta palkkaa saatkin.

Vasurit ei ole kehittäneet pienituloisten tai työntekijöiden asiaa kuin huonompaan suuntaan kun katsoo ettei mitään kasvua ole ollut vuosikymmeniin tai miten työpaikat, omistukset ja omaisuudet menee jonnekin muualle kuin suomalaisille. Työnsaanti on aina vaan hankalampaa ja demarit menee vaaleihin jollain kympin sossutukiaiskorotuksilla jotka pitää köyhät köyhinä ja työttömät työttöminä koska siellä niiden demarin mielestä tulee ollakin. 

Toki ay-liike eli demarit itse on samaan aikaan vetäneet miljardien osakevarallisuuden maksamatta tuotoistaan veroja, mutta orwellin sanoin toiset ne vaan on tasa-arvoisempia tjsp. 

Vierailija
356/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa lukea koska persut ovat paniikissaan aloittaneet hirveän huudon maahanmuutosta ja alkoivat taas homovastaisiksi ja luulevat tuon kääntävän kannatuksen nousuun. 

Todellisuudessa tuo vetoaa vain siihen 5 - 8% äänestäjistä mutta nykyään kokoomus ns persuuntunut elikkä nuo öyhöt voivat äänestää nykyään myös kokoomusta.

Vierailija
357/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä? 

Olen sitä mieltä kuin olin jo ajat sitten että orpo on täysin kyvytön johtaja kaikin tavoin, ja tuo kosiskelee lähinnä kollegoiden suosiota eikä välitä kansasta saati että tuo edes osaisi korjata monimutkaisia maan ongelmia. Ainoa syy miksi kokoomus pärjää on se, että vasemmisto itse + kepu on vielä umpisurkeampia. 

Vierailija
358/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kokoomuksen kannatus ei ole laskenut ja jatkaa seuraavassa hallituksessa hyvin alkanutta talouden korjausta.

Vierailija
359/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä?

Puhutaanko sitten vaikka siitä velkalaivan kurssin käännöstä?

Niin kauan kuin vasurit ei saa sanottua ääneen yhtään keinoa millä tuo onnistuisi niin aika turha on valittaa siellä vasemmalla. 

Vierailija
360/449 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä kaipaan niitä aikoja. Maailma oli paljon enemmän kunnossa koronasta huolimatta kun ihmisiä ei lytätty ja huudeltu että menkää töihin ja töitä oli oikeasti saatavilla ainakin 2021 ja sen jälkeen. Ja tietenkin köyhiltä ei leikattu niin että mitään laskuja ei pysty enää maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi