Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen synttärit viikonloppuna, mitä tarjottavaa?

Vierailija
21.03.2007 |

Kyllästyttää perus täytekakut ja voileipäkakut

mustikkapiiraat ja karjalanpiiraat...

oisko uusia kivoja ideoita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin vaikkapa jotakin hyvää salaattia tai paria, ostaisin hyvää leipää sen kanssa ja tekisin itse levitettä. Tämän lisäksi pikkusuolaisia tapas-tyyppisesti esille: oliiveja, pikkukurkkuja, hillosipuleita, jne...

Makeaksi tuon kanssa ei tarvitsisi kuin pelkän kakun. Esim. juustokakku vadelmasoseen kera voisi olla hyvä. Siis sellainen amerikkalainen uunissa paistettava juustokakku, ei sellainen hyydykehommeli, mitä usein Suomessa juustokakkuna tarjoillaan.

Vierailija
2/3 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmität ison pinon uunissa/mikrossa ja laitat lautaselle folion alle tarjolle. kaveriksi teet tonnikala/kana/kinkkutäytteen ja jonkin papukasvistäytteen sekä silppuat lautasille paprikaa, salaattia, tomaattia, kurkkua, purkkimaissia ja sipulia. Lisäksi esille salsaa -- voit esim. ostaa valmista ja jatkaa sitä chilitomaattimurskalla jos et jaksa tehdä itse ja juustoraastetta ja isoja lautasliinoja. Jos haluaa, niin nachoja esille myös.

Jokainen taiteilee itse ateriansa ja nauttii sen esim. kylmän oluen tai sitruunalimpparin kanssa... (Jälkimmäinen kannattaa valmistaa näin: 1,5 litraa maustamatonta vichyä, 1,5 litraa spriteä ja 1 limetin mehu. On hyvää ja raikasta.)

Jälkkäriksi iso hedelmäsalaatti -- tuoreita ja säilykkeitä sekaisin ja vaikka jäisiä vadelmia pitämään se freesinä. Ja ehdottomasti sen kanssa limekermaa -- siis vaahtoutuvaa vaniljakastiketta, maitorahkaa ja limettimehua sekoitettuna. Ja jos olet oikein reipas, voit myös leipoa mudcake-tyyppisen kakun tai vaikka pellillisen oikein megasuklaisia mokkapaloja joiden kuorrutuksen teet voihin, jottei kovetu ja tarjoat piiraan tuon limekerman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paahtokylkeä ja tee kunnon ruoka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi