Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen irti tästä itsevihasta?? Säälin lapsiani..

Vierailija
21.03.2007 |

On mennyt jo vuosia, etten enää ota valokuvia itsestäni ja lapsistani yhdessä. Kaikissa kuvissa perheen isä ja lapset..Tunnen itseni maailman surkeimmaksi paskaksi. Olen ollut vuosia kotiäiti ja aloitin juuri opiskelut, nyt menetin ystäviä sen vuoksi.

Itkettää..pieni tyttöni leikkii tuolla niin nätisti, eikä ymmärrä miten paljon äiti vihaa itseään.

Mies ei ole koskaan arvostanut minua ja on pettänytkin..asiasta ei saa puhua ja jopa ystäväni ovat sitä mieltä. Miehen jäädessä kiinni pettämisestä lähipiiri oli huolissaan hänen selviämisestään ja hänen voimista.

Kaikki mitä meillä on yhteistä ja yhteisissä nimissä, mies puhuu esim. vieralle minun auto, minun talo, minä ja minä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuulostaa siltä että sinulla mahdollisesti on todella huono itsetunto sekä jonkin asteinen masennus. Näin ihan maalikkona tuli vahhva tunne. Sinuna ottaisin yhteyttä joko oma lääkäriin joka voisi antaa lähetettä terapiaan tai vastaaavaan. Onko paikkakunnalla psykiatrian poliklinikkaa? Sinne vois varmasti soittaa ja kysyä voisiko päästä jollekkin juttelemaan. Käsittelemään asioita jotka ovat painaneet jo vuosia sinua. Vieraalle purkaminen voisi olla paikallaan kun et kerta ystäville voi puhua. Ei ihmisen tarvia yksin selvitä.

Kovasti voimia sinulle. Itse vihasta voi todella päästä irti. Se vaatii vaan työtä, joka palkitsee kun itsekunnioitus palaa.

T: Yksi joka on selvinnyti

Vierailija
2/2 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lääkäriin ja sitten ehkä parisuhdeterapiaan.

Voimia! : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme