Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen exit only nainen

Vierailija
20.05.2025 |

Ja olen tehnyt sen miehelleni täysin selväksi, peppuni on neitseellinen ja sellaiseksi se on myös jäävä.

Mutta kun mieheni kuuli, että olen neitsyt, niin hän lupasi toteuttaa toiveeni, jos saisi olla ensimmäinen mies, joka työntyy peräsuoleni sisälle. Se saisi sitten olla mitä tahansa, lahja, teko tai mitä nyt keksinkin.

Olen ajatellut, että mitäköhän sitä voisi pyytää? Jotain sellaista mikä on mahdollista toteuttaa, mutta niin vaikeata tai kallista, että se on miehelleni niin suuri uhraus, että se todella tuntuu. Ja toki sellaista mistä minä todella pitäisin.

Mitä te pyytäisitte?

Itse olen pyöritellyt naimisiinmenoa mielessäni.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on persekin kaupan. Enää hinnasta kiinni.

Vierailija
2/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kosii anaaliseksillä. Tuossa on kyllä aika suuri todennäköisyys saada kalua pyllyyn kunnolla. Voisin mennä vaimon kaa naimisiin vaikka kymmenen kertaa jos joka aamenen jälkeen saa panna pyllyynsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä Goan loma itsellesi ja panokaverillesi.

Vierailija
4/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Kiva sitten olla itsensä myyneenä pylly pilattuna ja periaatteensa luovuttaneena pikkuvaimona. Jo on kumma mies jos ei pillu riitä.

Mutta jos petät itsesi niin sen yhden kerran peppuhommakokeilunne vastineena miehen on oltava sinulle 100 % uskollinen, ei edes pikku pusua saa antaa muille. Ei saa tupakoida, käyttää mitään nikotiinivalmisteita eikä huumeita. Alkoholin käyttö oltava vähäistä tai maltillista. Ei kiroilua eikä karkeaa kielenkäyttöä muutenkaan. Töissä on saatava ylennys tai jos toimii yrittäjänä niin tuloja täytyy hankkia lisää. Kunnosta on pidettävä huolta. Jos kyllästyt miehesi esinahan hajuun, on miehen omalla rahalla käytävä ympärileikkauksessa.

Naimisiin menette hänen rahoilla, avioehto sinun omaisuudelle mutta ei miehen omaisuudelle, sinä valitset hääpaikan, ajankohdan ja ohjelman sekä laadit kutsuvieraslistan. Sinä päätät miten monta lasta annatte tulla jos on tullakseen, mieheltä piuhat poikki kun lapsiluku on täynnä. Sinä valitset lomareissut, auton, asunnon ja mitä ruokaa syötte.

Sinulla itselläsi on vapaus halutessasi etsiä itseäsi sekä maadoittua esimerkiksi tyttöjen hulivilireissulla komean adoniksen sylissä. Jos tulet raskaaksi toiselle miehelle, on oman miehesi kuitenkin oltava elättäjä ja isähahmo lapselle.

Sinä päätät milloin ja kenen kanssa miehesi saa käydä esim. onko jotain urheiluporukan illanviettoja, soo soo ei saa mennä on oltava kotona jne.

Että olisiko siinä sen verran listaa, jolla pääset alkuun?

Vierailija
5/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Kiva sitten olla itsensä myyneenä pylly pilattuna ja periaatteensa luovuttaneena pikkuvaimona. Jo on kumma mies jos ei pillu riitä.

Mutta jos petät itsesi niin sen yhden kerran peppuhommakokeilunne vastineena miehen on oltava sinulle 100 % uskollinen, ei edes pikku pusua saa antaa muille. Ei saa tupakoida, käyttää mitään nikotiinivalmisteita eikä huumeita. Alkoholin käyttö oltava vähäistä tai maltillista. Ei kiroilua eikä karkeaa kielenkäyttöä muutenkaan. Töissä on saatava ylennys tai jos toimii yrittäjänä niin tuloja täytyy hankkia lisää. Kunnosta on pidettävä huolta. Jos kyllästyt miehesi esinahan hajuun, on miehen omalla rahalla käytävä ympärileikkauksessa.

Naimisiin menette hänen rahoilla, avioehto sinun omaisuudelle mutta ei miehen omaisuudelle, sinä valitset hääpaikan, ajankohdan ja ohjelman sekä laadit kutsuvieraslistan. Sinä päätät miten monta lasta annatte tulla jos on tullakseen, mieheltä piuhat

Vähemmästäkin morsiankandista tulee ex morsiankandi. 😆

Vierailija
6/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä myymistähän se on, ja millä hinnalla.

Terveellä pohjalla parisuhde....

Vierailija
7/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä. Minulla on myös sellainen homma, että pyllyäni ei panna. Katsoa saa ja koskeakin mutta mitään sinne ei työnnetä.

Ei ole kaupan, mies on tiedustellut naimisiinmenohalujani ihan ilman persepanojakin vaan enpä ole sen kiinnostuneempi avioliitosta kuin anaaliseksistäkään. 

Itseasiassa minua vaivaisi ja onkin vaivannut jos kumppani suuresti kaipaisi anaaliseksiä, koska en sitä halua enkä voi tarjota kumpaankaan suuntaan. Onneksi voin avoimesti jutella seksistä jo kauan ennenkuin päätyisi petipuuhiin, siinä selviää sitten jos anaaliseksi olisi ykkönen niin ei sovita suhteeseen. 

Vierailija
8/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen antanut ilmaiseksi. Naimisissa kyllä ollaan. Pyydä timanttinen dldo.

Vierailija
9/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
10/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroa tietysti, trolli.

Vierailija
11/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kiva, velaton asunto kivalta paikalta. Voit sitten muuttaa sinne itseksesi. Elämästäsi tulee viimein ihanaa ilman miestä. 

Vierailija
12/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exit only? Minun naiset eivät ikinä kakkaa tai piere!

Vierailija
13/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin että mies häipyisi huitsin Nevadaan ja ei tulisi koskaan takaisin. Exit only. 

Vierailija
14/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin menette hänen rahoilla, avioehto sinun omaisuudelle mutta ei miehen omaisuudelle, sinä valitset hääpaikan, ajankohdan ja ohjelman sekä laadit kutsuvieraslistan. Sinä päätät miten monta lasta annatte tulla jos on tullakseen, mieheltä piuhat

Eihän tossa ole mitään ihmeellistä, tuohon kaikeen misten pitää alistua jos naisen kanssa haluaa olla ja elää.

Vierailija
15/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on persekin kaupan. Enää hinnasta kiinni.

Ehkäpä ap onkin persu. 

Vierailija
16/44 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalisexi on sairasta, ei kumpikaan vehje sitä varten luotu. Näin ON. Peniksen voi laitaa pilluun, suuhun, kainaloon, tissienväliin yms, muttei analiin, se on exit only.

M55+ tku

Vierailija
17/44 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annelin katukauppahinta suomessa on 100-200 ja tämä on fakta. Ihan vaan tiedoksi miehellesi, jos alat käydä ahneeksi. 

Vierailija
18/44 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin sen näkee miten nainen luokittelee itsensä myyntituotteeksi ja parisuhde on hänelle kaupankäyntiä.

Vierailija
19/44 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kiva, velaton asunto kivalta paikalta. Voit sitten muuttaa sinne itseksesi. Elämästäsi tulee viimein ihanaa ilman miestä. 

Sekö on ihanaa, yksin makaat asunnossasi perse riekaleiksi ryskytettynä?

Vierailija
20/44 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin sen näkee miten nainen luokittelee itsensä myyntituotteeksi ja parisuhde on hänelle kaupankäyntiä.

Paitsi että ap on trolli ja mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan