Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantaja, joka pyytä työnantajatietoja, on jotain mätää, ei kannata luottaa!

Vierailija
20.05.2025 |

Miksi vuokranantajalle kuuluu kuka on työnantajasi? Siksi, että voi myydä/vuotaa tietojasi, voi hankkia sinulle potkut, voi kiristää tiedolla jotenkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työnantajaa kiinnosti vain ala jolle olin valmistumassa.  

Vierailija
2/10 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa keskustella esimiehesi kanssa sinusta. Näistä keskusteluista tulee säännöllisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntomarkkinoilla on kaikenlaisia hörhöjä vuokrahuoneistoa etsimässä, ja vuokranantajan kannattaa valita kunnollinen.

Vierailija
4/10 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä että et jätä tällaiselle vuokranantajalle yhteystietojasi, jos asenteesi on tuo. Säästät vain vuokraisännän työtä.

Työnantajatiedoilla hän haluaa varmistaa, oletko riskivuokralainen. Työnantajatiedon puuttuessa et tod näk saa asuntoa vaan joku työssä käyvä saa sen. Ja tietysti luotettava työnantaja on parempi kuin tuntematon konkurssikypsä firma.

Vierailija
5/10 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse. Mun puolesta voit asua vaikka teltassa sitten.

Vierailija
6/10 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap epäluuloinen tai sitten ei ole ollenkaan töissä. Olen asunut keski-Euroopassa vuosia ja muuttanut muutaman kerran nuorempana. Joka ainoa kerta vuokranantaja halusi tietää missä olen töissä ym. Eivät vuokranantajat mitään gangstereita yleensä ole. Itsellänikin oli sijoitusasunto myöhemmin ja tietty halusin kunnollisen vuokralaisen ja tietää missä on töissä ym.

Vierailija
7/10 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän yksinkertainen? Tietysti vuokranantaja vuokraa asunnon mieluummin työssäkäyvälle kuin vaikkapa työttömälle, koska on todennäköisempää, että työssäkäyvä myös maksaa vuokransa. Vuokranantajalla voi itsellään olla lainaa asunnosta, ja vastike juoksee joka kuukausi, joten ei hän varmaan mielellään vuokraa asuntoa sellaiselle, joka ei vuokraa pysty maksamaan. 

Vierailija
8/10 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen jos boikotoit minun vuokra-asuntojani. Kiitos.

Vierailija
9/10 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mätä että (kukaan normijärkinen!) ei halua vuokrata maksukyvyttömälle ja -haluttomalle riskihunsvottivuokralaislokille.

Vierailija
10/10 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisit oppivelvollisuuden puitteissa edes oikeinkirjoituksen niin saattaisit saada rivityhmeliinisopeutetun palkkatyön. Näin ei tarvitsisi turvautua pakon edessä vapaamatkustukseen, salailuun, valehteluun ja myötähäpeällisesti (vältellen omaa aikuisen vastuuta omasta elämästään) epäluuloisena projisoida turhaan "epäluottamusta" lokkeilunkieltäjille eli  kaikille normaaleille, normijärkisille, normimoraalin omaaville kanssaihmisilleen. Sinnikkäimmät iilimatolokit häipyvät häiriköimästä ja kirkumasta vasta kun lokkeilua ei todellakaan sallita eli lätkäistään pysyvä nollatoleranssi lokkeilulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi