Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin/huvittavin asia, mitä olet säikähtänyt?

Vierailija
19.05.2025 |

Itse säikähdin kerran hirveästi, kun pikkuhousujen kokolappu oli jääny huonosti housujen ulkopuolelle ja kutitti mun selkää, niin ai että kun sain sätkyn kun säikähdin, että siellä vipeltää joku hämähäkki mun paidan alla. Mies katto kummissaan kun rupesin yhtäkkiä hirveesti huitomaan.

Ja sain kyllä kunnon naurut kun huomasinkin, että se oli vaan se kokolappu joka siellä selässä kutitti. 🤣

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 11 jälkeen ja luulin että olen myöhässä töistä. Sitten tajusin että olen ollut jo monta viikkoa työtön.

Vierailija
2/9 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin 15-vuotiaana kaveri kyydissä skootterilla aamun pikkutunteina ja sain kuviteltua, että keskellä peltoa tönöttävä iso kaivo oli karhu, joka oli tulossa meitä kohti. Huusin ja kiihdytin vauhtia kaverin ihmetellessä, mikä minulle tuli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein loppusiivousta vanhalla asunnolla,oli  viimeinen yö siellä. Olin jättänyt imurin lattialle johto seinässä ja sain sätkyn kun heräsin keskellä yötä siihen,että joku imuroi! Asuin yksin.

Kissa oli hypännyt imurin  päälle ja saanut sen käyntiin :D

Vierailija
4/9 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin iltamyöhään vessaa kohti ja vessan oveen eteeni piirtyi jättimäinen miehen varjo,pysähdyin ja sydänkin melkein pysähtyi että kuka tai mikä TOI on.

No se olin minä. Uusi pöytälamppuni heijasti varjoni oveen. Se näytti mieheltä niin kookkaana etenkin,kun hiukseni olivat kiinni.

Vierailija
5/9 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoikana vilkaisin eräänä kesäyönä ikkunasta ja näin ihmismäiseltä vaikuttavan hahmon parinkymmenen metrin päässä pihallamme. Alien? Oliko ysärin ufosarjat oikeilla jäljillä?

Seuraavana päivänä sitten huomasin, että se olikin jokin kukkapuska jota en ollut noteerannut aiemmin.

Vierailija
6/9 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelin 15-vuotiaana kaveri kyydissä skootterilla aamun pikkutunteina ja sain kuviteltua, että keskellä peltoa tönöttävä iso kaivo oli karhu, joka oli tulossa meitä kohti. Huusin ja kiihdytin vauhtia kaverin ihmetellessä, mikä minulle tuli. 

🤣

Siivoan vaatekauppaa ja just äsken säikähdin mallinukkea, että kuka tyyppi siinä seisoo ja tuijottaa mua. 🤭 Tätä mulle käy tosi usein. 

Vierailija
7/9 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin saa kertoa...ap

8/9 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin koiraa, joka yllättäen putkahti ovesta 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/9 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin mökin portailla lukemassa, kun havaitsin varpaideni vieressä, näkökentän rajalla jotain liikettä. Rantakäärme! Säikähdimme molemmat yhtä paljon, käärme oikein pomppasi ilmaan ja pakeni vauhdilla heinikkoon. Itseäni harmitti oma refleksinomainen säikähdykseni, olisi ollut kiinnostavaa tarkkailla rantakäärmettä läheltä, sehän on ihan vaaraton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi