Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KT Newsin mukaan Kiina toimittaa apua Gazaan ja hävittäjät ovat vielä suojaamassa

Vierailija
19.05.2025 |

En pysty itse varmentamaan tätä tietoa joten en pysty olemaan 100% varma pitääkö paikkaansa.

KT Newsin mukaan Kiina on ilmoittanut Israelille että jos tämä mitenkään puuttuu asiaan, niin sitten seuraukset ovat todella vakavia.

Yrittäkää itse varmentaa tieto jos pystytte. Itse en ole varma. Jos Kiina on mukana, niin voi olla ettei siitä kauheasti haluta uutisoida lännessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KT News uutisoi ekojen joukossa meksikolaisen laivan törmäämisestä siltaan Brooklynissa ja se uutinen oli ainakin 100% totta mutta siitä ei voi tietenkään päätellä että kaikki mitä he uutisoivat olisi automaattisesti totta.

Vierailija
2/6 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas ms alkaa noilta alueilta,  näin on ennustettu 

Vierailija
4/6 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Mikä on höpö höpö?

KT Newsin uutiset ainakin pääosin pitävät ihan kutinsa. Katso vaikka itse ne läpi. Se ei tietenkään takaa että joka ikinen uutinen olisi totta. Sinänsä Kiinan tyyliin sopisi varmaan toimia siten, etteivät asiasta mediassa kauheasti huutele.

Vierailija
5/6 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kai intialainen media Times of India. Ei ole kiinamielinen media ainakaan siis lainkaan. Iso intialainen media.

Vierailija
6/6 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KT news on 5 kuukautta sitten perustettu, luultavasti jokin venäläinen valeinfon tehdas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi