Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

William Branhamin profetia amerikkalaisesta paavista v. 1954

Vierailija
19.05.2025 |

William Branhamin profetia amerikkalaisesta paavista

William Branham sai v. 1954 profetian amerikkalaisesta paavista, mikä on nyt toteutunut ja kristittyjen jakaantumisesta kahteen leiriin, kirkkojen yhdistyneeseen liittoon ja todellisten uskovien muodostamaan Kristuksen ruumiiseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lopunaika ja antikristuksen pikainen ilmestyminen, hän on aurinkojumala sol invictuksen poikalapsi, Nimrod

Vierailija
2/4 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko antikristus NIMROD, aurinkojumalan /Baalin poika? #Semiramis became the Babylonian "Queen of Heaven," and Nimrod, under various names, became the "divine son of heaven." Through the generations, in this idolatrous worship, Nimrod became the false Messiah, son of Baal the Sun-god. In this false Babylonish system, the "Mother and Child" (Semiramis and Nimrod reborn), became chief objects of worship. This worship of "Mother and Child" spread over the world. The names varied in different countries and languages. In Egypt, it was Isis and Osiris. In Asia, Cybele and Deoius. In pagan Rome, Fortuna and Jupiterpuer. Even in Greece, China, Japan, Tibet is to be found the counterpart of the Madonna, long before the birth of Christ! https://www.bibletools.org/index.cfm/fuseaction/topical.show/RTD/cgg/ID…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on Herra

Vierailija
4/4 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joh. 14:6

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä