Kuudes päivä savuttomana. Miksi kukaan ei kertonut miten helppoa tämä on!?
Tai varmaankin aika oli nyt oikea. Olen polttanut 15 vuotta ja kuvittelin olleeni erittäin riippuvainen tupakasta. Poltin askin päivässä ja ajatus lopettamisesta on ollut erittäin epämiellyttävä.
Kyllästyin kuitenkin tupakoimiseen ja päätin lopettaa, tuli sitten miten vaikeaa vain. Yllätykseksi ei yhtään vaikeaa. Ehkä ensimmäiset päivät vähän nihkeitä mutta sen jälkeen ihan naurettavan helppoa.
En polta enää. Miten mahtavaa.
Kommentit (24)
En minä myöskään heitä yhtään arvostele jotka eivät pysty lopettamaan tai eivät ilman korvaavia tuotteita tai syövät sokeria sitten tilalla. Ei se ole asia joka tuottaa minussa mitään tunteita muuta kuin että hienoa että yrittää ja jokaisella ona tapansa. Siis kaikki on sallittua. Olen iloinen kun saan itse päättää elämästäni. Ap
Mies poltti melkein 30 vuotta. Kun päätti lopettaa niin myös lopetti. 2 viikkoa oli vähän pinna kireällä. Ei voinut käyttää nikotiinituotteita kun ne närästi. Kiloja tuli jonkun verran. Nyt on ollut jo vuosikausia polttamatta. Kannatti lopettaa.
Minä poltin 33 vuotta ja kyllästyin siihen, että kaikki haisi aina röökille. Sormet, vaatteet, hiukset jne. Ei ole edes tehnyt mieli tupakkaa. Nyt olen ollut polttamatta viisi vuotta.