Hauskat "uhkaukset" lapsena
Mitä muistatte? Millä teitä "uhkattiin"? Mua naurattaa ku lapsena jos ei maistunut ruoka niin aina mainittiin afrikan lapset 🤣
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mustalaisille myynti oli puheen tasolla käytössä.
Meidän kolmesta sisaruksesta yksi kyllä myytiin noille. Toimi kyllä pelotteena meille jäljelle jääneille.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä mennä veden lähelle jokiin tai lampiin koska näkki on siellä
Tätä itsekin kuulin ja ihmettelin, kun olin nähnyt näkki-kondomi mainoksia. En tajunnut miksi niitä paketteja pitäisi pelätä. Myöhemmin vasta selvisi, että vanhemmat eivät tarkoittaneet niitä näkkejä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ootkaa, kun isänne tulee kotiin." Eli isää piti pelätä, vaikka emme siskon kanssa tienneet mitä pahaa oltiin tehty. Pelättiin kyllä perusteellisesti.
Muistan äitini sanoneen näin aika useinki. Joka kerta ajattelin, että onpa nynnerö, kun ei itse saa kahta kakaraa kuriin, vaan tarvii miehen apua.
Kyllä meilläkin oli tuo "odotas kun isäs tulee kotiin, niin saat selkääs". Vaikka kyllä äitikin meitä kersoja osas kurittaa. Ehkä teini-iässä se piiskaaminen oli sitten enemmän iskän hommaa.
Toinen uhkaus oli se, että "saat remmiä niin ettet istu viikkoon". Useimmiten se ei toki jäänyt pelkäksi uhkailuksi.
Muistan äitini sanoneen näin aika useinki. Joka kerta ajattelin, että onpa nynnerö, kun ei itse saa kahta kakaraa kuriin, vaan tarvii miehen apua.