miten joku voi tykätä talvesta ja syksystä enemmän kuin kesästä ja keväästä
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin -30 astetta kuin +30.
LAIHDUTA, LÄSKI!
EI SE LAIHDUTTAMINEN AUTA!
Olen aina ollut normaalipainoinen ja en kestä kuumaa, jos on miinusasteita voi aina laittaa lisää vaatetta päälle, mutta kuumalla ei voi loputtomiin riisua ja vaikka olisi nakuna niin kuuma on silti.
Vihaan kevättä siitepölyallergian takia. Kesä on jees jos ei ole ihan paahtavan kuuma.
Syksy on mielestäni kivoin vuodenaika, luonto on kaunis, on ihanan raikasta eikä ole enää niin paljoa ötököitä.
Talvestakin tykkään, mutta voisi se silti olla lyhyempi :D
Esteetikkona tykkään syksystä ja sen väreistä. Silloin on myös kivan vilpoista yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat humalassa ja häiriköivät. On kaiken maailman iniseviä, pistäviä ja purevia sittisontiaisia. Normaalia kesiä ei enää ole: ei pisaraakaan sadetta koko kesänä ja 30 asteen helteet 6 kuukautta putkeen (huhti-syyskuu). Jatkuva, monotoninen auringon posotus.
Asutko jossain Espanjan punkkualueella?
Itse tykkään kesästä ja syksystä, loppukesä on paras. En ole koskaan tykännyt keväästä. Ensin tulee takatalvi toisen perään, lumien sulettua on koiranpaskoja pitkin kävelyteitä ja katupölyltä ei saa henkeä. Lehdet tulee puihin vasta reipaasti toukokuun puolella, siitä eteenpäin kyllä nautin. Sitä ennen on paljasta ja ankeaa.
Rakastan syksyä, syyskuu on ihanin kuukausi! Loka- ja marraskuukin ihan ok, kun odottelen joulua. Tammikuu on hirveä, samoin huhtikuu. Muut kuukaudet sitten ihan ok, paitsi liian kuumaa kesää inhoan minäkin. Enkä ole läski, mutta ehkä liian vanha (kuusikymppinen) kestääkseni kuumuutta.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kesästä ja syksystä, loppukesä on paras. En ole koskaan tykännyt keväästä. Ensin tulee takatalvi toisen perään, lumien sulettua on koiranpaskoja pitkin kävelyteitä ja katupölyltä ei saa henkeä. Lehdet tulee puihin vasta reipaasti toukokuun puolella, siitä eteenpäin kyllä nautin. Sitä ennen on paljasta ja ankeaa.
Huhtikuu on jo siksi yksi parhaista kuukausista, että se on seuraava kuukausi heti vuoden paskimman kuukauden jälkeen.
Oikein mainiosta. Inhoan kesää, hellettä, ötököitä enkä ole koskaan tykännyt olla auringossa, lapsenakin olin aina varjossa. Siitähän on kyllä iho kiittänyt, huomaa nyt. Kesällä vesisade ja raikas ilma ovat ihania. Syksyn raittiit ilmat ja talven narskuva lumi ovat parasta. Parhaat ulkoilukelit ovat syksyllä ja talvella.. Ja nukkuukin paremmin. Nykyään sydän pitää huolen että olen sisällä viileässä jos on yli +20.. Hellekesät eivät ole sydänsairaille herkkua vaan oikeasti yhtä tuskaa. Tulispa viileä kesä.
Kesällä haisee, on hyttysiä, punkkeja, koiranpaskaa, siitepölyallergiat, kuuma, hikoilee, pitää laittaa aurinkorasvaa.
Talvella ihanan raikas ja puhdas ilma. Ei kutise nenä ei silmät. Miinuksena, jos tulee paljon lunta kerralla, on liukasta, tuulee kovaa, jos on tosi kylmä ja kun pitää pukea paljon päälle aina.
Lapsena oli kivaa kun pystyi luistella, hiihtää, laskea pulkkamäkeä, tehdä kaiken maailman hyppyreitä minisuksille/pulkille. ja muutenkin lumi sota, lumiukot yms.
Itse tykkään molemmista, mutta kevät on kyllä paras, kun ei ole vielä hyttysiä, siitepölyallergioita ja ei ole liian kuuma.
Kyllä se kesä on varmasti monelle enemmän mieleen, mutta jos on paljon allergioita tai tykkää pimeästä niin voi olla, että talvi on kivempi.
Kyllä se on upeaa kun on vuodenajat.
Talvella on vähemmän meluavia ja kännääviä opiskelijoita valumassa pitkin kaupunkia.
Kesä on jees, syksy on paras. Talvesta en tykkää yhtään. Kevät niin ja näin.
Ihmiset ovat humalassa ja häiriköivät. On kaiken maailman iniseviä, pistäviä ja purevia sittisontiaisia. Normaalia kesiä ei enää ole: ei pisaraakaan sadetta koko kesänä ja 30 asteen helteet 6 kuukautta putkeen (huhti-syyskuu). Jatkuva, monotoninen auringon posotus.