Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut on kauniita, menestyneitä, pidettyjä ja luonteeltaan ihania?

Vierailija
19.05.2025 |

Saavatko he jo syntyessään tuollaisen jackpotin vai mikä on seurausta mistäkin? 

Kateellisena katson kun itse olen tylsä, muiden vieroksuma ja näytän perunalta. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. Toisille tuntuu siunaantuvan kaikki palkinnot ja onnistumiset elämän kaikilla osa-alueilla. Itse itken tällä hetkellä taas yhtä hylkäystä työnhaussa ja samalla myös kauheaa ulkonäköäni. Yksin.

Vierailija
2/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus - geenit, terveellinen elämäntapa, opettele pukeutumaan, meikkaamaan ja laittamaan hiukset hyvin

menestyminen - synnynnäinen lahjakkuus, syntynyt kannustavaan perheeseen, opiskelu, kova työ ja kunnianhimo, perikseantamattomuus

pidetty ja luonteeltaan ihana - itsellä on paljon vaikutusta siihen miten käyttäytyy, ala tekemään kiinnostavia asioita niin olet vähemmän tylsä, opettele sosiaalisia taitoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt ihan samaa. Toisille tuntuu siunaantuvan kaikki palkinnot ja onnistumiset elämän kaikilla osa-alueilla. Itse itken tällä hetkellä taas yhtä hylkäystä työnhaussa ja samalla myös kauheaa ulkonäköäni. Yksin.

Menestyneiden ihmisten takana yleensä on valtava määrä työtä. Kun normaali ihminen katsoo netflixiä tai menee bilettämään niin se menestynyt ihminen käyttää tuon ajan opiskeluun tai oman yrityksen perustamiseen jne. Samaten monilla hyvännäköisilläkin ihmisillä on tiukat salitreenit monta kertaa viikossa, syövät tarkkaan harkittua dieetiä ja käyttävät paljon aikaa ihonhoitoon.

Vierailija
4/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit kulkevat käsi kädessä. Niin kauneus, terveys kuin älykkyys. Harvoin ihminen kasvaa kieroon ja muuttuu katkeraksi kusipääksi noilla avuilla, joten luonnekin säilyy miellyttävänä.

Vierailija
5/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus - geenit, terveellinen elämäntapa, opettele pukeutumaan, meikkaamaan ja laittamaan hiukset hyvin

menestyminen - synnynnäinen lahjakkuus, syntynyt kannustavaan perheeseen, opiskelu, kova työ ja kunnianhimo, perikseantamattomuus

pidetty ja luonteeltaan ihana - itsellä on paljon vaikutusta siihen miten käyttäytyy, ala tekemään kiinnostavia asioita niin olet vähemmän tylsä, opettele sosiaalisia taitoja

Omalta osalta voin kommentoida. Oon tehnyt 15-vuotiaasta asti töitä kaikkea mitä olen saanut, oon opiskellut kaksi korkeakoulututkintoa - vaan en ole koskaan saanut ylempää korkeakoulutustani vastaavaa työtä. Perustin yrityksen ja tein sen kanssa vuosia töitä kaiken muun ohella - en silti saanut sitä menestymään ja tuli konkurssi josta maksan velkoja vielä vuosia. Mielestäni oon yrittänyt aika paljon. Silti on mennyt rahat ja mieli matalana. Ei todellakaan oo rahaa laittaa ulkonäköön, meikkeihin ja vaatteisiin. Tällaisena epäonnistujana on hankala mennä seurustelemaan ihmisten kanssa, vaikea puhua avoimesti kun ihmiset alkaa väheksyä jos saa tietää konkurssista, työttömyydestä jne. Ap 

Vierailija
6/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyneiden ihmisten takana yleensä on valtava määrä työtä. Kun normaali ihminen katsoo netflixiä tai menee bilettämään niin se menestynyt ihminen käyttää tuon ajan opiskeluun tai oman yrityksen perustamiseen jne. Samaten monilla hyvännäköisilläkin ihmisillä on tiukat salitreenit monta kertaa viikossa, syövät tarkkaan harkittua dieetiä ja käyttävät paljon aikaa ihonhoitoon.

En tiedä millaisella ihonhoidolla saa kauniit kasvonpiirteet, mutta todella kiinnostaisi tietää!

Kaikki ei ole kiinni siitä kuinka kovaa tekee töitä asioiden eteen. Esim. Opiskelukaverini on tällainen onnellisten tähtien alla syntynyt eikä tehnyt opintomenestyksensä eteen sen enempää töitä kuin minäkään. Hän pääsi uraputkeen sukulaissuhteiden avulla...

Joillain on myös lähtökohtaisesti jo kaunis ruumiinrakenne, jolle riittää kun elää edes suunnilleen terveellisesti.

Vierailija
7/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalta osalta voin kommentoida. Oon tehnyt 15-vuotiaasta asti töitä kaikkea mitä olen saanut, oon opiskellut kaksi korkeakoulututkintoa - vaan en ole koskaan saanut ylempää korkeakoulutustani vastaavaa työtä. Perustin yrityksen ja tein sen kanssa vuosia töitä kaiken muun ohella - en silti saanut sitä menestymään ja tuli konkurssi josta maksan velkoja vielä vuosia. Mielestäni oon yrittänyt aika paljon. Silti on mennyt rahat ja mieli matalana. Ei todellakaan oo

Koska et ole saanut sitä, mitä tavoittelit, niin on rehellistä todeta, että olet tehnyt töitä väärien asioiden parissa. Tämä ei tarkoita, että sinä itse olisit epäonnistunut. Se tarkoittaa, että panoksesi ei ole kohdistunut sinne, missä sillä olisi ollut suurin vaikutus. Maailma ei aina palkitse suurinta työtä. Se palkitsee oikeanlaista työtä, oikeaan aikaan, oikeassa paikassa. Monet ihmiset, jotka ovat myöhemmin menestyneet, ovat käyneet läpi konkurssin, jopa useamman. He ovat epäonnistuneet, menettäneet rahansa ja olleet aivan samankaltaisessa tilanteessa kuin sinä. Mutta he eivät jääneet siihen kiinni. He ymmärsivät, että epäonnistuminen ei ole merkki siitä, ettei ole tarpeeksi hyvä, vaan siitä, että jotain olennaista pitää tehdä eri tavalla.

Rahaa ei myöskään tarvitse laittaa kalliisiin vaatteisiin tai meikkeihin. Ulkonäkö ei myöskään ole kiinni hinnasta. Terveet elämäntavat, uni, ryhti, siistit ja yksinkertaiset vaatteet, edullinen mutta toimiva ihonhoito vievät jo pitkälle.

Vierailija
8/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalta osalta voin kommentoida. Oon tehnyt 15-vuotiaasta asti töitä kaikkea mitä olen saanut, oon opiskellut kaksi korkeakoulututkintoa - vaan en ole koskaan saanut ylempää korkeakoulutustani vastaavaa työtä. Perustin yrityksen ja tein sen kanssa vuosia töitä kaiken muun ohella - en silti saanut sitä menestymään ja tuli konkurssi josta maksan velkoja vielä vuosia. Mielestäni oon yrittänyt aika paljon. Silti

The Master Has Failed More Times Than the Student Has Even Tried

Vierailija
9/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee kauneudesta tai vähintäänkin miellyttävistä kasvojenpiirteistä. 

Silloin muut ihmiset kohtelevat sinua hyvin aivan pienestä pitäen ja haluavat viettää aikaa kanssasi.

Kumulatiiviset vaikutukset ihmisen luonteeseen ja siihen, missä määrin hän pyrkii menemään ihmisten keskuuteen ja tarttumaan erilaisiin tilaisuuksiiin, ovat jo parikymppisenä aika huikeat.

Söpälle tytylle ei lähtökohtaisesti koskaan sanota "ei", halusi hän sitten mitä tahansa.

Vierailija
10/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestys on suhteellinen käsite, minkä joku kokee menstykseksi. Tai haluaako olla rauhassa elellen, hiljaisemmin. Ja miksi kaikkien pitäisi pitää, se ei ole mahdollista, aina joukossa olisi joku joka ei.

Vierailija
11/11 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjustakin näkyy hyvin, miksi monet eivät menesty elämässä tai tavoitteissaan. Moni omaksuu passiivisen asenteen. Ajatellaan, että menestykseen ei voi itse vaikuttaa, että kaikki riippuu vain tuurista, syntyperästä tai olosuhteista.Totta kai joillain on helpommat lähtökohdat, mutta lopulta suurin vaikutus tulee siitä, että henkilö uskoo itseensä. Et tietenkään tule menestymään, jos et usko itseesi.

Toinen yleinen ilmiö on se, että jos epäonnistutaan kerran tai kahdesti, luovutetaan heti. Menestyminen ei tarkoita sitä, ettei koskaan epäonnistu, vaan sitä, ettei anna epäonnistumisten pysäyttää itseään. Menestyjät oppivat virheistään, yrittävät uudelleen ja uudelleen, ja jos jokin ei onnistu samoilla keinoilla, he muuttavat lähestymistapaansa.