Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nalkuttaako nainen koskaan suoraan ja suorin sanoin miehelleen seksin vähyyttä ?

Vierailija
18.05.2025 |

Millaisilla sanoilla naiset tuosta nalkuttaa, jos nalkuttaa? Itse kun en ole saanut kuulla. Olis vaan niin ihana kuulla , jos nainen edes joskus antais kuulla kuinka vähälle seksille hän on jäänyt ja kuinka minun sietäis tehdä parannus.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo , arvasinhan minä ! Ei naiset nalkuta kotonaan omalle miehelleen seksin puutetta, mutta täällä kyllä uskalletaan nalkuttaa vaikka kuinka paljon .  Sakaas nyt se mitä joskus olis tehnyt mieli sanoa.

Vierailija
2/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaas 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutan. Aika ikävinkin sanankääntein. Ei ole aktivoinut miestä vaan ainoastaan lisännyt stressiä. 

Luulen että tuo on sellainen fantasianpoikanen mikä on kivantuntuinen ajatus kun itse ei ole haluton. 

Mutta jos nyt jotain lauseita haluaa tietää niin ainakin "on se nyt helvetti kun meillä ei edes ole seksiä, tää ei ole mikään avioliittokaan enää, kämppiksiä ollaan", "tuun hulluksi tän tilanteen kanssa, meillä ei ole taaskaan ollut MITÄÄN seksiä niin ja niin pitkään aikaan", "nussispa joku mua kunnolla, ehkä pitäs sopia panotreffit ja käydä vaan tuolla tienvarressa naitavana" 

Tuo viimeinen yleensä saa aikaan sen, että mies aktivoituu puhtaasti vitutuksesta ja tulee edes jakamaan jotain kotikuria ja saan huomiota. Ei ole hedelmällinen tapa ratkoa asioita mutta en vaan ole kovin reilu tai kiva viikkoja puutteessa. En oikeasti pettäisi, vituttaa ja ahdistaa vain seksittömyys. 

Vierailija
4/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko nalkutusta, mutta olen sanonut että aviolliset velvollisuudet täytyy hoitaa, nyt jos antaa niin saa vaan maata paikoillaan ja ajatella isänmaata. Olen myös uhannut, että jos ei paranna tapojaan niin otan omani kun nukkuu. Tai luvannut palkinnon, jos tottelee. Minun mieheni kiihottuu näistä puheista. Yleensä hän ei kyllä pihtaa, paitsi tahallaan.

Vierailija
5/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkutan. Aika ikävinkin sanankääntein. Ei ole aktivoinut miestä vaan ainoastaan lisännyt stressiä. 

Luulen että tuo on sellainen fantasianpoikanen mikä on kivantuntuinen ajatus kun itse ei ole haluton. 

Mutta jos nyt jotain lauseita haluaa tietää niin ainakin "on se nyt helvetti kun meillä ei edes ole seksiä, tää ei ole mikään avioliittokaan enää, kämppiksiä ollaan", "tuun hulluksi tän tilanteen kanssa, meillä ei ole taaskaan ollut MITÄÄN seksiä niin ja niin pitkään aikaan", "nussispa joku mua kunnolla, ehkä pitäs sopia panotreffit ja käydä vaan tuolla tienvarressa naitavana" 

Tuo viimeinen yleensä saa aikaan sen, että mies aktivoituu puhtaasti vitutuksesta ja tulee edes jakamaan jotain kotikuria ja saan huomiota. Ei ole hedelmällinen tapa ratkoa asioita mutta en vaan ole kovin reilu tai kiva viikkoja puutteessa. En oikeasti pettäisi, vituttaa ja ahdistaa vain seksittömyys. 

Kiitos Sinulle . nyt tuntui niin hyvälle nuo sinun sanat, että nauroin vedet silmissä ja maha kippurassa 

Vierailija
6/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valitusta tähän suuntaan kuulunut (kolme exää, yht. noin 53v aikana). Ex-1 valitti yhden kerran, suhteemme alkuaikana ylenpalttisesta liiallisuudesta, jonka valitti kuluttavan hänen aivan kaikki voimansa.

Lähtökohtaisesti, nainen ei tarvitse seksiä, eikä pidä seksistä, siten kuin mies. Jos pitäisi, tai tarvitsisi, ei lainkaan olisi mitään saatavuusongelmaa, puolin eikä toisin. Seksi/seksuaalisuus on naiselle vain työkalu/syötti miehen hankkimista ja pitämistä varten, sekä, kuten netti kirkkaasti osoittaa, monille kaunottarille ansaintatyökalu.

Vierailija
7/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nalkuttaa asiasta kun asiasta. 

Vierailija
8/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nalkuta tai vaadi, se harvoin johtanee hyvään lopputulokseen kun toivon että molemmat olis siinä innolla mukana. On sitten muita keinoja miten saada vähän useammin. Kaikissa kolmessa suhteessani (joista kolmas jatkuu neljättä vuotta ja toivottavasti on viimeinen) olen ollut se useammin haluava ja kyllä toistaiseksi on joka miehen kanssa löytynyt joku juttu millä saa vähän aktivoitua miestä ja hänet halukkaaksi. Nykyinen kiihottuu tosi paljon jos pyllistelen sukkahousuissa niin sitä sitten välillä hänen iloksi teen, tulee sellanen kiva yleinen himokas tunnelma ja aika pieni vaiva sitten lopulta itselle. Hän myös syttyy kun on sellasta hellää koskettelua ja silittelyä pitkin päivää ja alkuiltaa, ei niinkään mistään suorista seksiviesteistä mitä alkuun vanhasta tottumuksesta saatoin tehdä. Hänellä on jotenkin herkempää hiukan se seksuaalisuus kuin aikaisemmilla kumppaneilla. Tätä vois suositella kaikille ainakin kokeilla jos kumppani on vähemmän haluava (tuskin toimii jos kokonaan haluton), miettii mistä se toinen todella syttyy ja kokeilee sitten sellaista lisätä arkeen. Itse tajunnut tän vasta tälleen kypsällä iällä..

N44

Vierailija
9/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa nalkuttaa, tästä enkö mistään. Mutta asiallisesti olen sanonut totuuksia: monesti sanonut että sulla on himokas nainen ja sä et hoida hommias, pitäis päästää joku muu sitten pillun päälle ja senkin pitäis kiivetä jonkun muun pillun päälle jos alkais taas innostaa. Mutta aika kuluu eikö auta mikään puhe tekee parannusta. Sille ei vaan oo seksi tärkeää. Ja noi puheet teki sille vielä potenssiongelmia. Nyt on tilanne se että pari kertaa tänä vuonna pantu pillerin avuin ja niilläkin kerroilla lyhyt seksi niinku aina.

Vierailija
10/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa nalkuttaa, tästä enkö mistään. Mutta asiallisesti olen sanonut totuuksia: monesti sanonut että sulla on himokas nainen ja sä et hoida hommias, pitäis päästää joku muu sitten pillun päälle ja senkin pitäis kiivetä jonkun muun pillun päälle jos alkais taas innostaa. Mutta aika kuluu eikö auta mikään puhe tekee parannusta. Sille ei vaan oo seksi tärkeää. Ja noi puheet teki sille vielä potenssiongelmia. Nyt on tilanne se että pari kertaa tänä vuonna pantu pillerin avuin ja niilläkin kerroilla lyhyt seksi niinku aina.

Wanharouva Tyhjäpään paskaisia tarinoita taas.

Vierailija
11/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, kun tolla 3 vastaajalla. Ei ole siis kivaa kuultavaa. Saatan just sanoo, et: "Tää on ihan paska suhde, mistä mä en saa mitään, en ees saatana munaa." "Nyt pannaan joka päivä heti, ku tuut duunist ainakin viikon ajan tai sit ei tartte enää tänne tulla." "Ooks sä polttanu sun potenssis vai mikä helvetti se on, ku ei pillu kiinnosta." Jne. 

Vierailija
12/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt moiti ! Tuo oli tosi hyvä kommentti .

Vierailija
13/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nalkuta tai vaadi, se harvoin johtanee hyvään lopputulokseen kun toivon että molemmat olis siinä innolla mukana. On sitten muita keinoja miten saada vähän useammin. Kaikissa kolmessa suhteessani (joista kolmas jatkuu neljättä vuotta ja toivottavasti on viimeinen) olen ollut se useammin haluava ja kyllä toistaiseksi on joka miehen kanssa löytynyt joku juttu millä saa vähän aktivoitua miestä ja hänet halukkaaksi. Nykyinen kiihottuu tosi paljon jos pyllistelen sukkahousuissa niin sitä sitten välillä hänen iloksi teen, tulee sellanen kiva yleinen himokas tunnelma ja aika pieni vaiva sitten lopulta itselle. Hän myös syttyy kun on sellasta hellää koskettelua ja silittelyä pitkin päivää ja alkuiltaa, ei niinkään mistään suorista seksiviesteistä mitä alkuun vanhasta tottumuksesta saatoin tehdä. Hänellä on jotenkin herkempää hiukan se seksuaalisuus kuin aikaisemmilla kumppaneilla. Tätä vois suositella kaikille ainakin kokeilla jos kumppani on vähem

Tosi ihana nainen olet sinäkin , kun sukkahousuissa miestäsi kiusoittelet , oi oi .Äläkä nyt sorru vieraita miehiä noin kiusoittelemaan.  Minusta kun tuntuu, että naiset niin mielellään testaavat viehätysvoimaansa vaikkapa työpaikoilla, varsikin , jos siellä on muitakin naisia niin kilpailu syntyy.  

Vierailija
14/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama, kun tolla 3 vastaajalla. Ei ole siis kivaa kuultavaa. Saatan just sanoo, et: "Tää on ihan paska suhde, mistä mä en saa mitään, en ees saatana munaa." "Nyt pannaan joka päivä heti, ku tuut duunist ainakin viikon ajan tai sit ei tartte enää tänne tulla." "Ooks sä polttanu sun potenssis vai mikä helvetti se on, ku ei pillu kiinnosta." Jne. 

Johtuu ulkonäöstäsi. Valitettavaa ehkä, mutta totta.

Vierailija
15/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varsinaisesti nalkuttanut, koska ajattelen sen olevan painostavaa, mutta olen asiasta sanonut moneen kertaan. En tiedä mikä maaginen karma minuun osuu, kun olen keskivertoa halukkaampi nainen, ja kaikki kumppanit ovat taantuneet ennemmin tai myöhemmin kerran viikossa saunan jälkeen-moodiin. Miehet ovat kuvitelmissaan hurjia panokoneita, kunnes oikeasti saisivat panna sielunsa kyllyydestä. 

Vierailija
16/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en varsinaisesti nalkuttanut, koska ajattelen sen olevan painostavaa, mutta olen asiasta sanonut moneen kertaan. En tiedä mikä maaginen karma minuun osuu, kun olen keskivertoa halukkaampi nainen, ja kaikki kumppanit ovat taantuneet ennemmin tai myöhemmin kerran viikossa saunan jälkeen-moodiin. Miehet ovat kuvitelmissaan hurjia panokoneita, kunnes oikeasti saisivat panna sielunsa kyllyydestä. 

Ei sitä samaa vakoa vain loputtomasti jaksa kyntää, jos seksi ei ole taivaallista.

Vierailija
17/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ulkonäöstäsi. Valitettavaa ehkä, mutta totta.

Älä nyt pilaa hyvää kommenttia !  Tosi räväkkää mukavaa tekstiä . Eipä tarttis arvuutella haluaako nainen. Kyllä noilla sanoilla käyrä nousee . Vitsi kun tekis mieli sanoa tuolle naiselle ,että kyllä minä sinulle näytän

Vierailija
18/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi käytät aina yhtä ja samaa valintakriteerien settiä ja siksi päädyt pelkkien wannabe panokoneitten kanssa yhteen oikeitten panomiesten sijaan. Kokeile muuttaa valintakriteerejäsi, niin ehkä vielä joskus onnistaa todennäköisemmin kuin nykyisillä. RS

Vierailija
19/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt moiti ! Tuo oli tosi hyvä kommentti .

Wanharouva Tyhjäpää on míelisairas, kai sinä sen tiedät.

Vierailija
20/30 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen seksiä saa, jos pitää kroppansa kunnossa.

Sama ei toki koske miehiä.