Mikä on parasta asunnossanne?
Mulla varmaan maisemat mitkä avautuu ikkunoista.
Kommentit (314)
Tässä on monia hyviä puolia kuten sijainti, talon ikä ja tyyli, asunnon koko, nykystandardeja korkeampi huonekorkeus sekä ikkunanäkymät mutta ehkä tärkeintä on loistava pohjaratkaisu. Asuntoni on iso läpitalon yksiö erillisellä keittiöllä, ja sisäänkäynti on asunnon keskellä. Huoneesta tai keittiöstä ei näy suoraan eteiseen tai ulko-ovelle, huoneet ovat hyvänkokoisia ja asunnon vastakkaisilla seinillä olevista ikkunoista tulee koko päivän ajan luonnonvaloa. Fiilis on paljon avarampi kuin jos ikkunat olisivat samalla seinustalla.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään se että saamme asua maalla, omakotitalossa. "Katson maalais maisemaa ja ymmärrän kuinka onnellinen voikaan olla hän joka täällä saa vain asustaa" Vuokra ollut 16 vuotta sama 500€/kk Olemme kiitollisia. Toivon että saamme asua loppuelämän tässä.
Vanha koulu maalla. 150km pikitietä pihaan asti kaupunkiasunnostamme. Viihtyisät on molemmat :)
Meillä iso metsään rajoittuva piha päättyvän tien päässä. Lähellä koulu, päiväkoti, kauppa ja 15min autolla kaupunkiin. Täällä on niin rauhallista ja talo itse peruskorjattu ja rempattu mieleiseksi. Mun unelmien talo ja koti ja tässä olis tarkoitus asua niin kauan kuin henki pihisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään se että saamme asua maalla, omakotitalossa. "Katson maalais maisemaa ja ymmärrän kuinka onnellinen voikaan olla hän joka täällä saa vain asustaa" Vuokra ollut 16 vuotta sama 500€/kk Olemme kiitollisia. Toivon että saamme asua loppuelämän tässä.
Kuulostaa hyvin edulliselta omakotitalon vuokralta, hyvä niin. Onko teillä paljon neliöitä?
Kaksikerroksinen noin 100 neliötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvin edulliselta omakotitalon vuokralta, hyvä niin. Onko teillä paljon neliöitä?
Kaksikerroksinen noin 100 neliötä
En tiedä tapausta, mutta onkohan kyse jostain vähän vanhemmasta talosta vähän syrjässä joka ei varmaan hyvään hintaan menisi kaupaksi, mutta johon joku on halunnut sellaiset vuokralaiset joiden tietää pitävän kämpän kunnossa?
Ei huono diili kustannuksiltaan jos vielä paikasta tykkää.
Sijainti, pohjaratkaisu, rauhallisuus, asunnon kunto.... Melkein kaikki xD
Sijainti keskustan kupeessa, ylin kerros, tarpeisiin sopivat tilat, kohtuullinen vastike, äärimmäisen rauhallinen talo jossa enimmäkseen alkuperäisiä vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Asuinalueella ei ole kotimaisia tai ulkomaalaisia sopeutumattomia.
Onhan, nimittäin sinä.
Iso parveke etelään. Ei vieraskielisiä naapureita.
Varmaan sekä sijainti että tila. Mulla on 74 neliötä vain itselleni ja jokainen neliömetri maksettu. Ympärillä 150-vuotiaat suuret puut, talo korkealla kalliolla, kaunis hoidettu puistopiha ja fiksut naapurit. Palveluihin matkaa 30 metriä eli hissillä alas ja kadun yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuinalueella ei ole kotimaisia tai ulkomaalaisia sopeutumattomia.
Onhan, nimittäin sinä.
Raistit ei koskaan pidä itseään ongelmaihmisenä, vaikka he ovat sitä monella tavalla. Tuokin tyyppi on pakkomielteinen ja vainoharhainen, hoitoa vailla oleva psykiatrinen tapaus.
Sijainti. Päättyvän tien viimeinen kerrostalo metsän reunassa. Juna-asemalle matkaa 500m.
Hiljaiset naapurit. Ei suurperheitä, ei nistejä, ei juoppoja. Täysin savuton talo.
Vuokra on noussut 3 vuoden aikana 7 euroa.
Kuukauden irtisanomisaika.
Ei yhtään Y-säätiön asuntoa naapurissa.
Se, että asuntoni on oma koti. Juu, 17. vuosi täällä. Erittäin keskellä metsää ja silti Pk-seudulla. Taloni ympäristössä ei sijaitse teitä. Tänne ei kuulu autojen ja liikenteen meteli ollenkaan. Linnusto on valtava. Viime kesänä peippo pesi keittiön ikkunan alla olevaan koivuun. Mulla oli peippo- live 24/7. Kettuja kävelee öisin täällä myös. Silti palvelut kuten kaupat ovat hyvin lyhyen matkan päässä. Ja hyvät julkisen liikenteen kulkuyhteydet. Asuntoni on erittäin rakas minulle. Ja melko isokin. Aikuiset lapset yöpyvät täällä myös silloin tällöin. Vaikka heillä on omat kotinsa myös.
OKT pk-seudun pikkukunnan keskustaajamassa. On tilaa, iso piha, omaa rauhaa ja mukavat naapurit, jokapäiväiset palvelut lähellä eikä liian pitkä matka töihin ja kaupunkeihin. Tämä on meille ideaali asumismuoto.
Sijainti (kauppa, apteekki ja sairaala vieressä), lasitettu parveke, iso WC/kylppäri, hyvin jaetut neliöt ja ihan kivasti tilaa. :)
Oletko ihan terve?