Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on parasta asunnossanne?

Vierailija
18.05.2025 |

Mulla varmaan maisemat mitkä avautuu ikkunoista.

Kommentit (314)

Vierailija
101/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

510m2

Vierailija
102/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus. Meille suunniteltu, itse täällä paljon ja rakkaudella rakennettu, oma talo. Täällä on tilaa ja luonnonvaloa, ja vaikka itse sanonkin niin sisustus on elegantti, yhteneväinen ja upea, ja silti kotoisa.

Vaikka monesta asiasta jouduttiin tinkimään ja monessa tekemään kompromisseja, niin olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Tänä kesänä vielä piha ja terassiin upotettu uima-allas valmiiksi ja sitten voi elää arkea rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sijaitse kehäkolmosen sisäpuolella, edellä mainitulle alueelle kertyy kaikki p ask asakki, niin kantasuomalaiset kuin muutkin. 

Vierailija
104/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun rakas puoliso -> me teemme siitä Kodin

Vierailija
105/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sijaitse kehäkolmosen sisäpuolella, edellä mainitulle alueelle kertyy kaikki p ask asakki, niin kantasuomalaiset kuin muutkin. 

Sama minulla.

Vierailija
106/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joilla näkymät ikkunoista on parasta, millaiset ne ovat, mitä ikkunoista näkyy?

puita, on havu- ja lehtipuita. Kuusi, mänty, koivu, vaahtera, haapa, leppä, raita, pihlaja, tuomi jne mitä näitä nyt on. Valtavan korkeita, korkeimmat 6-8 kerroksisen krstalon korkuisia. Välistä pilkottaa järvi. Tosin nyt kun puissa lehdet, niin ei juuri näy. Aurinko laskee tähän suuntaan ja auringon säteet heijastuu järven pinnalta.

Lisäksi mulla on vaatehuone ja iso parveke ja suht rauhallista on.

Vierailija
107/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vanhahkossa kerrostalossa lähiössä pk-seudulla, iso kolmio. Hyviä puolia asunnossa:

- vuoden vanhat kylppäri ja wc ovat nätit ja priimakuntoiset

- huoneet isoja ja keittiö "puoliavoin" eli oma huoneensa, mutta tuplaleveä oviaukko olohuoneeseen

- iso parveke

-läpitalon asunto, molemmin puolin näkymät pihoille, jotka ovat kesäaikaan ihanan vehreitä

- kaikki tarvittavat palvelut alle 500 m etäisyydellä

- hyvät liikenneyhteydet ja autopaikat

- naapurit kohtuuhiljaisia

Vierailija
108/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneesta ja ruokailutilasta avautuva Saimaa-näkymä, rantaviiva noin 20 metrin päässä.

Vierailija
109/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen hinta, iso parveke, hissi, ylin kerros, oma sauna, parkettilattiat, erillinen vessa, rauhallinen taloyhtiö.

Vierailija
110/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terroristivaltio Israel tulisi eristää samaan tapaan kuin Venäjä.

Vierailija
111/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki. Iso ,hyvin varusteltu, valoisa, lattialämmitys, takka.sauna, 2 kylppäriä, 2 kerrosta  ym. Iso tontti , hyvä sijainti rauhallisella alueella, mutta lähellä kaikkea  .Lentokentälle muutama km

Vierailija
112/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tilaa, kaksi isoa huonetta (mitä harvoin pk-seudulla saa), kamarit ns. varjopuolella. Ei sisäilmaongelmia niinkuin edellisessä asunnossa.

Vierailija
113/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on ylipäätään asunto

Vierailija
114/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on että on oma ja maksettu. Riittävästi tilaa minulle ja koiralleni. 

Vierailija
115/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että asun siinä yksin. Eli yksikään mies ei röhnötä siinä palveltavana.

Vierailija
116/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa yhtiövastike, siis alle 200€/kk. Kohta jäädään eläkkeelle, niin voi oikein hyvin asua tässä.

Vierailija
117/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään se että saamme asua maalla, omakotitalossa. "Katson maalais maisemaa ja ymmärrän kuinka onnellinen voikaan olla hän joka täällä saa vain asustaa" Vuokra ollut 16 vuotta sama 500€/kk Olemme kiitollisia. Toivon että saamme asua loppuelämän tässä. 

Vierailija
118/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään se että saamme asua maalla, omakotitalossa. "Katson maalais maisemaa ja ymmärrän kuinka onnellinen voikaan olla hän joka täällä saa vain asustaa" Vuokra ollut 16 vuotta sama 500€/kk Olemme kiitollisia. Toivon että saamme asua loppuelämän tässä. 

Kuulostaa hyvin edulliselta omakotitalon vuokralta, hyvä niin. Onko teillä paljon neliöitä?

Vierailija
119/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus eli maisema, oma ranta ja piha, täysin remontoitu talo, kauppa, apteekki, huoltoasemia useita, koulu, päiväkoti yms yms. palvelut. Lisäksi kaupungin palvelut reilun 10 minuutin päässä, josta löytyy kaikki. Jos jotain suuremman kaupungin palveluita tarvitsee, niin ei sinnekään pitkä matka ole.

Jos nyt yksittäinen asia pitää sanoa, niin talo on maksettu ja siten eläminen on nyt halpaa.

Vierailija
120/314 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto Algeriaan niin ei tee mieli raketteja ampua.