Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on parasta asunnossanne?

Vierailija
18.05.2025 |

Mulla varmaan maisemat mitkä avautuu ikkunoista.

Kommentit (314)

Vierailija
201/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasikymppiset naiset onkin ihania. 😍

Antaako ne helposti rahojaan hompsulle?

Vierailija
202/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sauna, hyvä sijainti, sivistynyt ja rauhallinen naapurusto, 100m meren rantaan, kauppaan 3 min kävellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kauniit näkymät kahteen suuntaan. Lisäksi väliovet, eli ei yhtä avointa tilaa niin että postiluukusta näkee sisään vaan erillinen eteinen, joka erotettu olohuoneesta ovella. Ulko-oven parina lisäksi sisäovi, ettei edes eteiseen näe postiluukusta.

Hyvä pohja, neliöt käytössä niin, että sohvan ja telkkarin ja pöydän ja tuolit saa sijoiteltua kauniisti, eikä niitä tarvitse laittaa ikkunoiden tai patterien eteen tms.

Myös syvät ikkunasyvennykset, joissa on kaunis kasvattaa kukkia. Vanha talo.

Vierailija
204/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisuus ja erikoinen pohjaratkaisu; olohuoneen ja ruokailutilan ulkoseinä on kaareva ja ikkunat antavat kaakko-etelä-suuntaan. Ikkunan takana kasvaa vaahteraa ja hevoskastanjaa jotka luovat kesäisin eläväisiä varjoja seinille. Myös hyvin valitut seinämaalin sävyt tekevät tästä kodikkaan.

Vierailija
205/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras piirre kodissa on läpitalon huoneisto 1. kerroksessa eli meillä on kerrostaloasunnossa kaksi sisäänkäyntiä ja hyvä ilmanvaihto. Asunto pysyy kesällä aina viileänä. Aurinko nousee makuuhuoneiden puolelta ja laskee olohuoneen ja terassin puolelle. 

Vierailija
206/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisuus ja tila. Ikkunoita on kolmeen suuntaan. Olohuone 50m2 ja keittiö 20 m2, pienin makkari 13 m2. Vastike on yhtä suuri kuin edellisessä kämpässä, vaikka neliöitä on 2,5 kertaa enemmän.

Vierailija
207/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso, hyvä eteinen. Taikka ihana makuuhuone ranskalaisella parvekkeella. 

En usko. Makuuhuone ei mahdu ranskalaiselle parvekkeelle.

Vierailija
208/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisa läpitalon asunto. Olohuoneen ja ruokailutilan ikkunat puistoon päin. Ei vastapäätä taloja. Rauhallinen alue. 

Vierailija
209/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ainoastaan asunto vaan tämä on koti. Parasta on jokinäkymä, kahden hehtaarin tontti ja naapurit kaukana.

Vierailija
210/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisa asunto, kukat tykkää ja kasvavat hurjaa vauhtia.

Makuuhuoneessa 180 cm moottorisänky ja hyvät pimennysverhot. 

Vierailija
211/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijainti ison metsäpuiston vieressä.

Vilauttelet siellä

Vierailija
212/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo. Erityisesti toisella puolella asuntoa on hyvä valo, pohjoisen suunta eikä lähellä ole puita eikä muita taloja varjostamassa. Varsinkin marras-joulukuussa tämä on mahtava paikka asua, koska luonnonvaloa saa muutaman tunnin päivässä, vaikkei poistuisi kotoaan.

Vierailija
213/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään varmaan se että kaikki huoneet lämpenee puulla. 

Vierailija
214/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asunnon ensimmäiset asukkaat, kaikki oli uutta ja siistiä ja on edelleenkin. Hyvä äänieristys, asumme kantakaupungissa. Kävelymatkan päässä paljon kaikkea. Kaupunginosa on siisti, ei spurguja.

Vierailija
215/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koko, sijainti ja hyvä taloyhtiö.

Vierailija
216/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin vasta tähän asuntoon. Etsin tietysti edullista, joten oli vähän pakko ottaa mitä sai. Mutta nyt huomaan, että kävi hyvä säkä ja arvostan tätä asuntoa päivä päivältä enemmän. Alkaa tuntua kodilta.

Itse rakennus on aivan uusi. On ihana asua uudessa, modernissa ja puhtaassa asunnossa. Vaikka asunto on uudisrakennuksessa, pohjapiirustus on aika hyvä, ei sellainen jossa on vinoja seiniä tai pitkulainen kapea asunto. Myös rakennuksen suunnittelu erikoiselle rinnetontille on kivasti toteutettu. Alue on rauhallinen ja viihtyisä, talo on aika hiljainen myös.

Asunto on kuin minulle tehty, ainoa pieni miinus on pienehkö eteinen, mutta sen olen järjestänyt toimivaksi, joten se ei häiritse enää. Keittiönkin olen saanut aika kivaksi. Kaappitilaa löytyy ja lämmin varastohuone. Kaikki on minulle tarpeeksi tilavaa ja toimivaa.

Kirsikkana kakussa on iso lasitettu parveke ja näkymä metsäiselle kalliorinteelle. Parveke ja ikkunat ovat länsiluoteeseen, joten kauniina päivinä sitä vaan istuu ja katselee auringonlaskua. Parvekkeelta näkyy etelässä myös meri.

Vierailija
217/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minä.

Vierailija
218/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkyys, monikulttuuri tuo jännitystä. 

Harva puhuu suomea. 

Rikkaus

Vierailija
219/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä asunnossa on se, että se on minun Koti.

Vierailija
220/314 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvimaisema joka avautuu olkkarin ja makkareiden ikkunoista.