Arto Satonen joutui sairauslomalle
Kansanedustaja Arto Satonen on toipumassa operaatiosta. Hän kertoo olevansa sairauslomalla.
https://alueviesti.fi/2025/05/17/kansanedustaja-arto-satonen-sairauslom…
Kommentit (169)
Noloa työministeri Satoselta. Menisi töihin! 600 000 suomalaisella ei ole työpaikkaa.
Toivottavasti Satonen ei nosta sairasloman ajalta palkkaa kokoomuksen ideologian mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko ensimmäinen päivä palkaton?
Media asialle. Varmistamaan, onhan ensimmäinen päivä ilman palkkaa.
ai niin sastamalan sairaalan kuolinprosentit on isoja tod.näk.sivu huomio.
myös iso osa potilaista tekee itsemurhia. ei pääse hoitoon tai saa edes keskustelu apua.jotkut tehny julkisen itsemurhan esim.räjäyttämällä itsensä omalla asuinalueella, kertoneet etukäteen työkavereille ja kirjeitä jättäneet, joissa haukuttu sastamalan virkamiehiä ja te palveluja esim.sastamalan poliitikoilla on käsisään verta-kokoomus erityisesti myös demarit.
googlatkaa sastamala itsemurhia niin siellä kiintoisia tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuspomon raju koettelemus: "Sairaus iski niin voimakkaasti"
Jos sairastaa reumaa niin eikö silloin pitäisi varsinkin pitää terveydestä huolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sairastaa reumaa niin eikö silloin pitäisi varsinkin pitää terveydestä huolta?
Mitä se Petteri Orpo on oikein tehnyt Kokoomukselle, kun se ei enää kuulemma ole lainkaan samanlainen puolue kuin mitä se on joskus ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki.
Peräpukamat, peräsuolen haavauma ja peräsuolen esiinluiskahdus oliko?
Vierailija kirjoitti:
Raakalaismainen ajojahti sairastuttaa ihmisen. Mitenkähän Tavlalla pyyhkii.
Ketkä on Arto Satosen polven perässä?
muistan että iiro viinanen aina ilkkui köyhille ja työttömille ja naureskeli leikkauksia,oli poliitikko eduskunnassa pitkään. sitten se sairastui vakavasti,tais olla joku homeloukko ,sen asunto tms. ja nyt se haluaa itselleen eutanasiaa. eli sitä leikkaa, mitä niittää sanoo raamattu,tee toisillle pahaa niin maksat sen. tee hyvää ja saat itse palkkion lopussa.
nämä ilkkuvat kokoomus paskat, tulee vielä saamaan runtua ja me köyhät ja vaivaiset katsellaan ja syödään popkornia ihan rauhassa vielä.
luulen et arto on politiikassa koska sillä ei ole ystäviä.luulee et kokoomus lobbarit on sen ystäviä. sitten se nuoleskelee niitä rikkaita ihan kuvottavalla tavalla.
ei toi takstiikka tuo sille onnea.
se käy myös köyhien jakotapahtumissa katselemaasa ihmisiä ja jakaa omia vaalimainoksia.tätä taustaa vasten, voi ajatella että on sadismia ja hyytävää pahuutta sen teoissa.se on livenä kyllä melko creepy tyyppi.
Toivottavasti maksoi operaationsa itse. Se oli kuitenkin joku lihavuudesta aiheutunut vaiva. Siis täysin itse aiheutettu.
Se ukko on muutenkin kupannut tätä maata ihan riittävästi.
Selvästi alisuoriutuu työssänsä kun ei mene edes työpaikalle. Potkut sille pitää antaa.
Vierailija kirjoitti:
Noloa työministeri Satoselta. Menisi töihin! 600 000 suomalaisella ei ole työpaikkaa.
Toivottavasti Satonen ei nosta sairasloman ajalta palkkaa kokoomuksen ideologian mukaan.
Se sakki kuvittelee, että oikeudet koskevat vain heitä ja muilta voi ottaa kaiken pois.
Sitten vielä ihmettelevät miksi heille ei irtoa empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
luulen et arto on politiikassa koska sillä ei ole ystäviä.luulee et kokoomus lobbarit on sen ystäviä. sitten se nuoleskelee niitä rikkaita ihan kuvottavalla tavalla.
ei toi takstiikka tuo sille onnea.
se käy myös köyhien jakotapahtumissa katselemaasa ihmisiä ja jakaa omia vaalimainoksia.tätä taustaa vasten, voi ajatella että on sadismia ja hyytävää pahuutta sen teoissa.se on livenä kyllä melko creepy tyyppi.
Miten nuoleskelee nuolee?
Käy katselemassa ihmisiä, kyttää jengiä?
Sadismia?
Creepy?
Laiska pas ka. Töihin siitä!!