Milloin olette viimeksi vieneet kamaa kaatopaikalle?
Me varmaan 3 v sitten, mutta vain vähän. Tänä kesänä pitäisi viedä paljon.
Kamojen viemisestä kaatopaikalle tulee kevyt olo. On siis kaikenlaista rikkinäistä ym.
Kommentit (8)
Miksi veisin? Vanhat kodinkoneet, huonekalut sun muut isot tavarat saa annettua aina vaihdossa uuteen. Kuka niitä viitsii kaatopaikalle kuljetella?
Jäteasemalla olen käynyt, kaatopaikoille ei ainakaan meillä päin pääse sisään kuin firmat kuorma-autoilla. Tosin jätteen suora läjitys kaatopaikalle taisi loppua lakimuutoksen myötä vuonna 2021? kokonaan, eli nykyään nekin joutuu kippaamaan ensin lajittelupisteisiin.
En kaatopaikalle vaan sorttiasemalle. Kolme viikkoa sitten jotain sähkölaitteita.
Ehkä joskus 70-luvulla, lapsena olin mukana.
Juuri meni yksi patja jätelavalle, taloyhtiö hommaa jätelavan kerran vuodessa.
Kierrätyskeskukseen tulee vietyä tavaraa aina välillä, etenkin elektroniikkaromua. Huonekaluja ja isompia koneita hankkiessa on aina tilattu vanhojen poisvienti samalla, vaikka se jotain maksaakin. Joitain olen myynyt pois ja jotain lahjoittanut.
Joskus 40 vuotta sitten. Nykyisin käy keräysauto kerran vuodessa noutamassa isot jätteet kuten sohvat, jääkaapin jne kierrätyspisteellä. Sinne kärrätään tarpeeton kerran vuodessa. Viimeksi veimme ammeen sinne.