Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa minulle, mikä siinä on että aina hehkutetaan tätä suomalaiset ovat parhaita ja voittavat?

Vierailija
18.05.2025 |

Euroviisuissa, jääkiekossa jne. Haluaisin vain tietää, että miksi? Tuota Vikmaniakin hehkutettiin jo kaksi kuukautta ennen viisuja, että miten on kaikkein parhain, mahtavin ja miten koko Eurooppa ja maailma palvoo ja jumaloi häntä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai omia pitää tukea ja kannustaa. 

Vierailija
22/25 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei edelleenkään ymmärretä mitä tarkoittaa kohtelias kehuminen.

Jos suomalaista kappaletta kehutaan, se ei välttämättä tarkoita että siitä tykätään oikeasti. Ne sanoo tykkäävänsä siitä kohteliaisuudesta. Varsinkin kun suomalaiset kysyy usein mitä pidätte meidän esityksestä. 

Vaikka mun mielestä KAJ olisikin ansainnut voiton, saunakulttuuri ei välttämättä ole tuttua muualla kuin Pohjoismaissa. 

Samoin Erikan  esiintyminen oli loistavaa, mutta melodia ei ollut niin hyvä kuin esim Ciccolina biisissä. 

Monet boikotoi viisuja ihan syystä. Poliittisista syistä, mutta muutenkin. Ääniä ei välttämättä saa paras esitys, vaan naapurimaat, poliittiset tekijät ja pienten piirien mieltymylset. Tai ainakin katsojan silmään, se minusta  vaikuttaa välillä erikoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai omia kannustetaan ja hypetetään. Todella outoa, jos näin ei tehtäisi. 

Vierailija
24/25 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kaikissa kilpailullisissa karnevaaleissa pelin henki?

Vierailija
25/25 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan täällä vauvapalstalla ei Erikaa ihmeemmin hehkuteltu. Päinvastoin suhtauduttiin ilkeillen. Itse oltiin kuitenkin hänet äänestetty viisuihin. Esitys oli hieno ja rohkea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi