Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se ystävyyttä, jos ei koskaan

Vierailija
17.05.2025 |

Nähdä vapaa-ajalla eikä varsinkaan toinen koskaan halua nähdä vapaa-ajalla, ei ainakaan ehdota näkemistä/tekemistä yhdessä. Viestejä kyllä vaihdellaan ja joskus soitellaan.

Mietin vain...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ystävyyttä se on, ystävyys ei tarvii sirkustemppuja

Sirkustemppuja? Se, että näkisi joskus, kävisi vaikka kahvilla, toisen luona kylässä, shoppailemassa, iltaa istumassa, mitä tahansa, mutta kun ei niin ei. Sirkustempuista viis.

Ap

Jos asetat tuollaiset rajat ystävyydelle, et todennäköisesti koskaan ole todellinen ystävä.

Vierailija
22/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä koitat tällä hakea täältä? Palstalaistenko mielipide määrittää ystävyytenne? Vai onko tämä ainoa tapasi kertoa kaverille ettei kiinnostakkaan koska voit henkisesti niin huonosti?

No ei tietenkään määritä. On vain asia jota olen jo kauan itsekseni pohtinut ja käännellyt. Ikävää, että koit sen noin pahaksi.

Ap

En koe. On vain säälittävää jos aikuinen hakee tällaisiin kysymyksiin vastausta tällaisesta paikasta.

Ajattelet oudosti, ja olet epäkohtelias.

Tänä on palsta jossa aihe on vapaa ja tämä on aihe joka minua mietityttänyt/mietityttää. Sinuna katsoisin peiliin mm mitä tulee säälittävyyteen, kun koet normaalin pohdiskelun ja ajatustenvaihdon noin negatiivisena ja vieläpä alat solvaamaan t

Olen erimieltä. Aikuisen ihmisen tulisi tietää vastaukset tällaisiin asioihin ja tunnistaa elämän lainalaisuudet ilman palstalaisten mielipiteitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ystävyyttä se on, ystävyys ei tarvii sirkustemppuja

Sirkustemppuja? Se, että näkisi joskus, kävisi vaikka kahvilla, toisen luona kylässä, shoppailemassa, iltaa istumassa, mitä tahansa, mutta kun ei niin ei. Sirkustempuista viis.

Ap

Jos asetat tuollaiset rajat ystävyydelle, et todennäköisesti koskaan ole todellinen ystävä.

Eihän noi ole mitään rajoja vaan ihan itsestäänselviä juttuja ystävyydessä. Aikuistuttuaan tulee toki tehtyä entistä vähemmän mutta kuuluvat ystävyyteen.

Vierailija
24/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet on paljolti ihan vaan kaupankäyntiä kaikesta. Pidetään ikäänkuin kirjaa, paljonko itse panostaa ja paljonko toinen. Rasittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme