Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa enää miehiä jotka elävät elämäänsä yksin, hylkien kaikki heitä lähestyvät naiset?

Vierailija
17.05.2025 |

Ei siis incel tai kilttis, vaan mies? sellainen länkkärielokuvien yksinäinen ratsastaja, lonely rider?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia tarvitse hylkiä. Mies pystyy elämään aivan helposti yksin, kun ei vain itse yritä ketään. Naiset eivät koskaan lähesty.

Vierailija
22/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää hylkiä kaikki ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä tiedän jotka ovat elelleet yksikseen kauan. Ei ne kyllä naisia hylji, satunnainen seura kelpaa kyllä. Ihan ok tyyppejä.

Vierailija
24/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin sellainen? Naisethan ovat ihaninta mitä maa päällään kantaa.

M52

Vierailija
25/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi miestä tiedän jotka ovat elelleet yksikseen kauan. Ei ne kyllä naisia hylji, satunnainen seura kelpaa kyllä. Ihan ok tyyppejä.

Eli kuten itsekin sen sanoit, eivät kuulu tämän aloituksen määritelmään.

Vierailija
26/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tainnut monikaan ymmärtää, että minkälaista miestä tarkoitettiin. Ei suhteessa olevaa, eikä edes ollutta ja omasta tahdostaan niin. Riippumaton ja itseriittoinen mies, joka ei tunne kaipausta toiseen, naiseen. Ei juokse heidän perässä, ei kenenkään perässä ja kaikki tämä tietoisesti omasta halusta. 

Vierailija
27/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, taidan olla sellainen. Kiinnostuneita naisia on ollut kun olen aika hyvä kuuntelija ja kroppa on kuosissa. Omaisuuttakin on kertynyt päälle milli. Ei vaan kiinnosta perheleikit niiden naisten kanssa jotka on vastaan tullut. Pelkkä pimpsa ei riitä, pitäisi olla kemiaa. 

Vierailija
28/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee. Naiset hylkivät miehiä, ei miehet naisia.

Vierailija
29/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, taidan olla sellainen. Kiinnostuneita naisia on ollut kun olen aika hyvä kuuntelija ja kroppa on kuosissa. Omaisuuttakin on kertynyt päälle milli. Ei vaan kiinnosta perheleikit niiden naisten kanssa jotka on vastaan tullut. Pelkkä pimpsa ei riitä, pitäisi olla kemiaa. 

Älä nyt selitä mitään kemiasta kuin naiset, noloa. 

Vierailija
30/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelukaverini. Sinänsä on aina seurustellut ajoittain mutta näyttää naiselle ovea tämän erehtyessä ehdottamaan seuraavaa askelta. "Mun aika, mun kämppä, mun rahat - niitä ei jaeta kenenkään kanssa".

Meillä jopa suht sama duuniuratkin, sillä erotuksella että hänellä on ainakin puolisen miljoonaa euroa likvidiä omaisuutta ja päälle kämppä, pari vuokrallakin ja kesämökki. Minulla nippanappa pian maksettu kämppä ja vain muutama kybäkiloa säästöjä. Ero varallisuudessa tulee siitä, että erehdyin perhekotileikkiin...

Sinulla on jotain mitä hänellä ei ole: omia lapsia. Mutta nehän ovat sinulle pelkkää miinusta.

Valitettavasti tuli hölmöiltyä nuorempana kun ei ymmärtänyt asioita sladdiansa pidemmälle.

Onneksi toinen on omillaan ja toinen parin vuoden kuluessa. Saapi sen jälkeen kultainen rouva etsiä loppuelämänsä rahoittajan. Hänellä elintaso romahtaa, minulla paranee.

Vierailija
31/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan miehet, jotka eivät saa huomiota naisilta, sanovat itseään yksinäisiksi susiksi, vaikka kyseessä on ennemminkin hylätty vesikauhuinen koira.

Vierailija
32/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on dramaattista. Kukaan ei määritä arvoasi, vaan jokainen määrittää sen itse. Naiset voi olla itsellisiä ja onnellisia ilman riekkumista eikä tarvi muilta mitään. Onni tulee arkisten asioiden puuhailusta, siitä että omat asiat riittää.

Ymmärrättekö: OMAT asiat. Miehillä ja joillakin naisilla näyttäisi olevan paha pakkomielle MUIDEN asioista. Kukaan ei ole huomiota hakeville muiden kyttääjille mitään velkaa. Keskittykää jokainen vain ja ainoastaan omiin asioihin.

Vierailija
33/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani meni naimisiin viiskymppisenä.:)

Vierailija
34/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nykyinen termi olla sigma-mies. Kun ei anna hormonien ja liskoaivojen ohjata elämäänsä, niin on mahdollisuus elää rikas ja täysi elämä. Ihmisaivot ovat uskomaton neurotietokone, jolle ei löydy kilpailijaa tunnetussa maailmassamme. Toki kvanttitietokone toteutuessaan tekee ihmisistä pelkkiä operaattoreita. Mutta siihen asti me elämme nerojen aivojen armoilla, tosin neroja on yhä vähemmän, koska tyhmyys lisääntyy maailmassa. Onnellisessa pullataikinassa ei oikea mies voi elää. Eli vastaus, kyllä meitä edelleen on.

Vierailija
35/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan miehet, jotka eivät saa huomiota naisilta, sanovat itseään yksinäisiksi susiksi, vaikka kyseessä on ennemminkin hylätty vesikauhuinen koira.

Suurin osa miehistä ei saa huomiota naisilta. Täällähän VANHAT naiset kirjoittavat etteivät ole olleet kiinnostuneita kuin yhdestä miehestä koko elinaikanaan.

Vierailija
36/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei saa huomiota naisilta. Täällähän VANHAT naiset kirjoittavat etteivät ole olleet kiinnostuneita kuin yhdestä miehestä koko elinaikanaan.

Missä ulinat? Olette säälittäviä 😅

Vierailija
37/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain mielisairaita run kk areita, kuten tämän palstan vakio v a jakit.

Onko Clint Eastwood mielestäsi palstavajakki?

Nojjjaaaa

Vierailija
38/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itse olevani tällainen. 

Onko ulkonäössä samaa?

Vierailija
39/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät lähesty kuin hyvin harvoja miehiä. Ja hyvin harvat naiset lähestyvät, odottavat että OIKEA mies lähestyy. 

Mutta teflonisiin nuuskamuikkusiin he rakastuvat epätoivoisesti.

Vierailija
40/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät lähesty kuin hyvin harvoja miehiä. Ja hyvin harvat naiset lähestyvät, odottavat että OIKEA mies lähestyy. 

Mutta teflonisiin nuuskamuikkusiin he rakastuvat epätoivoisesti.

Tottakai jännis on paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi