Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa enää miehiä jotka elävät elämäänsä yksin, hylkien kaikki heitä lähestyvät naiset?

Vierailija
17.05.2025 |

Ei siis incel tai kilttis, vaan mies? sellainen länkkärielokuvien yksinäinen ratsastaja, lonely rider?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain mielisairaita run kk areita, kuten tämän palstan vakio v a jakit.

Onko Clint Eastwood mielestäsi palstavajakki?

Vierailija
2/45 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hylkien". Hah.

Terve heteromies ei hylji naisia, saati että kirjoittaisi noin paskaa tekstiä. Hylkiä-verbin objekti on aina partitiivissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain mielisairaita run kk areita, kuten tämän palstan vakio v a jakit.

Onko Clint Eastwood mielestäsi palstavajakki?

Ei hän ole hylkinyt naisia. Sinnikkäästi on ollut naimisissa vuodesta 1953. Myöhemmin toisessa liitossa. Lapsiakin on, eli sun käsitys hylkimisestä ei ole realistinen.

Vierailija
4/45 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itse olevani tällainen. 

Vierailija
5/45 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö pihatontulla taas elokuvan fiktio ja tosielämän realiteetit sekaisin keskenään?

Vierailija
6/45 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö pihatontulla taas elokuvan fiktio ja tosielämän realiteetit sekaisin keskenään?

Eli tällaisia miehiä ei ole, jotka elävät itseään varten?

Vierailija
7/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että Wolt-mopolla liikkuvat ovat nykyään yksinäisiä ratsastajia

Vierailija
8/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan homoja edelleenkin.

Vierailija
9/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät lähesty kuin hyvin harvoja miehiä. Ja hyvin harvat naiset lähestyvät, odottavat että OIKEA mies lähestyy. 

Vierailija
10/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin aloituksesta itseni. 

Vierailija
11/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverini. Sinänsä on aina seurustellut ajoittain mutta näyttää naiselle ovea tämän erehtyessä ehdottamaan seuraavaa askelta. "Mun aika, mun kämppä, mun rahat - niitä ei jaeta kenenkään kanssa".

Meillä jopa suht sama duuniuratkin, sillä erotuksella että hänellä on ainakin puolisen miljoonaa euroa likvidiä omaisuutta ja päälle kämppä, pari vuokrallakin ja kesämökki. Minulla nippanappa pian maksettu kämppä ja vain muutama kybäkiloa säästöjä. Ero varallisuudessa tulee siitä, että erehdyin perhekotileikkiin...

Vierailija
12/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tällaisia miehiä ei ole, jotka elävät itseään varten?

Onhan niitä.

Ne ovat vaan onnettomissa avioliitoissa passuuttamassa itseään vaimoillaan ja lapsillaan.

Ja kun perhe kyllästyy ja lähtee, he kertovat, että ero tuli ihan puun takaa. Yhtään mitään en ymmärtänyt.

Kerran toisensa jälkeen....

Vierailija
13/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelukaverini. Sinänsä on aina seurustellut ajoittain mutta näyttää naiselle ovea tämän erehtyessä ehdottamaan seuraavaa askelta. "Mun aika, mun kämppä, mun rahat - niitä ei jaeta kenenkään kanssa".

Meillä jopa suht sama duuniuratkin, sillä erotuksella että hänellä on ainakin puolisen miljoonaa euroa likvidiä omaisuutta ja päälle kämppä, pari vuokrallakin ja kesämökki. Minulla nippanappa pian maksettu kämppä ja vain muutama kybäkiloa säästöjä. Ero varallisuudessa tulee siitä, että erehdyin perhekotileikkiin...

Sellaista fiktiota tänään katkeran incelin näppikseltä 🥱

Vierailija
14/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hylkien". Hah.

Terve heteromies ei hylji naisia, saati että kirjoittaisi noin paskaa tekstiä. Hylkiä-verbin objekti on aina partitiivissa.

Heh, säkö olet se äikän ope täällä vauva-sivuilla    :)

Vierailija
15/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on jotain mitä hänellä ei ole: omia lapsia. Mutta nehän ovat sinulle pelkkää miinusta.

Vierailija
16/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on missio sammuttaa valot kun lähdön aika koittaa. M58

Vierailija
17/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v mies ja elänyt koko elämäni yksin, en ole komea enkä varakas joten eipä ole kyllä naisetkaan lähestyneet, mutta olenkin kyllä niin introvertti etten voisi kuvitella missään tapauksessakaan eläväni jonkun toisen kanssa.

Varmaan tietysti en ole teidän mielestä mies enkä edes ihminen, varmaan keksitte jonkin "termin" minunkaltaisille joilla voitte sulkea minut pois mieleistenne ihmisten joukosta...

Vierailija
18/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät, itselleen elävät mieslapset ei hylji naisia vaan käyttävät hyväksi piikoina ja orjina.

Vierailija
19/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aseksuaalilta. Onhan niitä.

Vierailija
20/45 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki mieskaverit.... Ovat kohta 40. Eivät oo ikinä seurustelleet, komeita kuin mitäkin. Harvoin tai ei mitään lyhytsuhteita. Ahdistuvat suhteista ja karttavat kaikkia naisia ja silti samaanaikaan halutaan jotain.

Hyvin vaikeita ja kompleksisia miehiä. Sit ne kerää vaa siskokavereita ja äitihahmoja ympärillä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän