Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko vielä, kun Clearasil oli kasvojen hoidon ykköstuote?

Vierailija
17.05.2025 |

Ei ollu teini-ikää ilman Clearasilia. Ainoa tie päästä eroon finneistä ja jopa aknesta. Clearasililla piti pestä kasvot.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, eikä auttanut finneihin yhtään vaan kuivatti ihon. Nykyään tietous ihonhoidosta ja kosmetiikkatuotteiden laatu ihan eri tasolla kuin vielä 30 vuotta sitten.

Vierailija
22/29 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku olisi kertonut, että mieto puhdistusaine ja hajusteeton kosteusvoide vievät finnit pois. Clearasil oli liian voimakas tuote.

Eivät kyllä tee hormonaaliselle aknelle yhtään mitään nuo sinunkaan keinosi. Ehkäisypillerit auttaa

On tullut huomattua, kun 15 vuoden hormonien syömisen jälkeen päätin, että alkaa riittää. Ihan sama mitä tekee. Pukkaa näppyä näpyn perään vielä vuosi lopettamisen jälkeenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään teineillä on miljoona eri purkkia anti age skincare tuotteita 

Mun teinillä on Cerave-rasva ja misellivesi. Kaupoissa kyllä näkee tosi nuoria ostamassa kosmetiikkaa, mutta en tiedä kuinka yleistä varsinaisilla teineillä tuo överiksi menevä ihonhoito. Toivottavasti ei kovin yleistä. Näkemäni perusteella tullut sellainen olo, että ne kosmetiikkaa hamstraavat tytöt ei useinkaan ole vielä teinejä, vaan lapsia joiden äidit varmaan hihittelee jotain "joo meidän 10v esiteini se jo meikkaa" 

Vierailija
24/29 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearasil kielettiin rasistisena, koska se estää mustapäitä syntymästä.

Vierailija
25/29 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo suositteli vain Illodinia

Vierailija
26/29 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin kokeilla. Mulla ei oikeastaan ollu teininä iho-ongelmia. On aina ollut hyvä iho. Tosin olen sitä myös hoitanut.

tuo että onko hoitanut vai ei ihoa on ihan yhtä tyhjän kanssa. Minullakin on aina ollut hyvä iho, enkä ole KOSKAAN hoitanut sitä mitenkään, Eikä ole hirveämmin finnejäkään ollut.

Vierailija
27/29 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin kokeilla. Mulla ei oikeastaan ollu teininä iho-ongelmia. On aina ollut hyvä iho. Tosin olen sitä myös hoitanut.

Hoitanut. Akne johtuu hormonista vai tarkoitatko että söit Marvelon e-pillereitä, niitä silloin aikoinaan määrättiin akneen. 

Vierailija
28/29 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla akne vaan villiintyi entisestään kun käytin tuota 😐

Vierailija
29/29 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjooh, ajatus oli että kasvot pitää PUHDISTAA ja että vain kirvely ja punoitus olivat merkki siitä, ai kamala 🙈 Sama kun jenkeissä ++ maailma pitäisi tyyliin toosaakin huuhdella vastaavalla volyymilla, vaikka terveenä sisuskunta on kyllä kemikaalivapaana toimiva