Onko palstalla muita vanhoja noin 70v kirjoittajia?
Kommentit (21)
Tottakai meitä on! Miksi kysyt?
Ulkomaaäitimummianoppi
Olen 70 mutten vanha enkä kirjoittaja. Kunhan käyn täällä naureskelemassa vähemmän maailmaa kokeneiden yksipuoliselle ajattelulle.
Juu on, olen äiti, isoäiti ja anoppi. Vähemmän kirjoittelen. Enimmäkseen ihmettelen useiden kirjoittajien negatiivisia viestejä kun silloin tällöin tänne "eksyn".
Juu. Täällä ollaan 70 lähestyy. Mieli on vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mä oon 51.
Eli sen verran käytetty että käyt seitenkymppisestä.
Miksi olette vauvapalstalla? Oisko saattohoitopalsta ajankohtaisempi?
Minullakin lähestyy 70. Puolen vuosisadan päästä.
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletko itse olevasi kuolematon? Tuskin tämä palsta on kielletty keltään olipa sata tai 10 vuotias. terveisin 71 vuotias
Vierailija kirjoitti:
Juu, mä oon 51.
Puhuttiin 70v
Yksi tyylikkäästi harmaantunut charmantti herrasmies farmariasussa löytyy.
Olen 3388-vuotias. Mies parhaassa iässä.
T. faarao U-Sur-per
Vierailija kirjoitti:
Koska tarvitsette selvästi vanhempien ja ennenkaikkea viisaampien neuvoja. Olen 67 v, mutta en vanha.
Vierailija kirjoitti:
Koska ihminen muuttuu uudelleen lapseksi vanhetessaan!
Vierailija kirjoitti:
Niin, voisi keskustella myös vuotavasta peräpäästä ja pissin lirautteluista ja vanhalle haisemisesta. Ja testamentin tekemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voisi keskustella myös vuotavasta peräpäästä ja pissin lirautteluista ja vanhalle haisemisesta. Ja testamentin tekemisestä.
Mikään noista ei pidä kohdallani paikkaansa. Paitsi testamentti jonka tein jo viime vuosisadan lopulla joten sekään ei ole nyt ajankohtainen. Vessassa käyn ihan kuin muutkin kun on tarve, tuoksuja käytän kuten nuoretkin ja en edes tiedä mitä tuo yksi väitteesi tarkoittaa. Ei olisi kyllä tarvinnut mitenkään puolustautua, mutta tiedoksi että noin seitsemänkymppiset ei ole vanhoja, jokainen joka elää tietää. 68v
Älä sano vanhoja. Koska sielu voi olla nuori.