Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun joutuu joka aamu heräämään naapurin työn orjien ääniin

Vierailija
17.05.2025 |

Luulin että näin työttömänä saisin nukkua niin pitkään kun haluan, mutta joka aamu siinä seitsemän jälkeen alkaa kuulua hirveää pauketta seinien takaa. Onneksi ne äänet hiljenevät sitten kun ne naapurit ovat lähteneet sinne töihinsä ja sen jälkeen pääsen nukkumaan uudestaan, mutta jos on esim nähnyt jotain hyvää unta niin se usein katkeaa näiden ajattelemattomien urpojen mökästelyn takia. Eli pieni toive teille töissä käyville: olkaa pliis vähän hiljempää aamuisin! Ette tiedä haluaako naapurinne herätä samaan aikaan kuin te. Hän on saattanut esim valvoa pitkään edellisenä yönä. Kiitos! 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, on se kamalaa.

Mä herään aina n. 6.00-7.00.

T. työtön

Vierailija
22/30 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalossa oli rauhallista kunnes naapuriin muutti uusi asukas joka ei tajua vaihtaa autoonsa hiljaisempaa pakoputkea. Herään joka saakelin aamu viideltä tuohon pörinään.

Jaa, täytyy sitten itsekkin vaihtaa autoon äänekkäämpi pakoputki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se yhtä h, ttiä, kun työssäkäyvät parveilee aamuin illoin busseissa ja jalkakäytävillä, ettei sähköpotkulaudalla voi temppuilla missä itse haluaa. Autot tööttää yhtenään jotta alle meinaa jäädä. Vaikka mulla on oikeus ja vapaa liikkumisvalta tässä maassa joka kolkassa. Stana niin. Mun iskä on kanisteri ja se kostaa. 

Vierailija
24/30 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi ottaa asuntolainan ja ostaa talon rauhalliselta paikalta.

Vierailija
25/30 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama muuten toistuu sitten neljän jälkeen. Siihen asti on ollut ihanan rauhallista, mutta sitten alkaa taas ryminä. Hankkisitte vaikka jonkun aikaa vievän harrastuksen esim golfin. 

Ihmetyttää että eikö näillä lampailla tosiaan ole muuta elämää? Töihin kotiin töihin kotiin ja siinä kaikki. 

Miksi ihmeessä kökötät itse 24/7 kotona, vaikka muuta ei olekaan kuin aikaa? Eiku niin, teillä työttömillähän ei ole sitten sitä rahaa tehdä mitään muuta kuin kököttää kotona....

Vierailija
26/30 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalossa oli rauhallista kunnes naapuriin muutti uusi asukas joka ei tajua vaihtaa autoonsa hiljaisempaa pakoputkea. Herään joka saakelin aamu viideltä tuohon pörinään.

Jaa, täytyy sitten itsekkin vaihtaa autoon äänekkäämpi pakoputki.

Kyllä ääntä maailmaan mahtuu :D

Vierailija
27/30 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tekstistä voi päätellä kyseessä olevan fiksu tyyppi. Tulee huojentunut olo kun oivaltaa että Suomella ei ole mitään hätää kun työttömätkin ovat tuon tasoisia.

Vierailija
28/30 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä tympeää työttömien leimaamista. Vielä odotetaan että hallitus taikoo jostain sen lupaamansa 100 000 työpaikkaa. Nyt on tullut vain köyhdyttämsitä työttömille.

Vierailija
29/30 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ärsyttävää muuten on kun vahingossa sattuu menemään esim kauppaan siinä neljän jälkeen ja kaikki töistä kotiutuvat lampaat ovat siellä parveilemassa ja tukkivat käytävät niillä kärryillään joihin lapataan hirveät määrät rasvatonta maitoa ja jauhelihaa samalla kun lapsi huutaa rattaissa. Kaikki työläiset pitäisi laittaa esim jonnekin leirille häiritsemästä meidän muiden elämää. 

Vierailija
30/30 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työttömiä sorretaan Suomessa.