Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kun harrastat seksiä ja mieheltä jää

Vierailija
17.05.2025 |

Orgasmi/spermat tulematta niin oletko epäonnistunut.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, just äsken halusi mies kovasti ihan naida, ja teki niin, mutta ei jaksanut sitten loppuun asti. Jatkamme myöhemmin. Pelkään aina että saa sydärin, ja aika usein sitten teen muutakivaa hänelle, käsin tai suulla. Mitä väliä miten saa. Minut hoitelee ihan aina ja monasti päivän aikaan.

Eikannata otta asiasta paineita!

Vierailija
2/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse saanut orgasmin, eikä mies tuherra itkua, olet onnistunut. Nyt oli sinun vuorosi, nauti! 

M55 nuolemisfriikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on naisen hommat hoitaa miehelle orgasmi ja saada häneltä sitten spermaa

Vierailija
4/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei saa miestä tulemaan, niin on epäonnistunut hommassaan.

Vierailija
5/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on naisen hommat hoitaa miehelle orgasmi ja saada häneltä sitten spermaa

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.

Vierailija
6/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäs se miesten homma on? Miehet ne ei hoida hommiaan!

Vierailija
7/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikäs se miesten homma on? Miehet ne ei hoida hommiaan!

Luitko aloitusta lainkaan?

Vierailija
8/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen kunnia vaatii, että nainen saa ainakin yhden orgasmin, joko ennen tai jälkeen yhdynnän tai sen aikana. Muuten ei voi sanoa itseään tosi mieheksi.

M55

Vierailija
9/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aina väljä verrattuna miehen omaan käteen. Mies on ollut paatunut runkkari.

Vierailija
10/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aina väljä verrattuna miehen omaan käteen. Mies on ollut paatunut runkkari.

Niin on sitten nainenkin, jos ei aidolla saa. Klitoris imetetty imukoneella tunnottomaksi.

Vierailija
11/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen kunnia vaatii, että nainen saa ainakin yhden orgasmin, joko ennen tai jälkeen yhdynnän tai sen aikana. Muuten ei voi sanoa itseään tosi mieheksi.

M55

Tämä ei nyt liity aloitukseen ollenkaan. Pistäppä tästä oma aloitus.

Vierailija
12/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin vaimo nuorena ennen melkein suuttui, jos en saanut, otti hänellä niin koville "epäonnistuminen"

Ilmeisesti koki, että on niin ruma ja huono sängyssä, etten siksi laukea, vailla olisi ollut viides kierros sille päivää

Toisaalta on kuvaa, että toinen haluaa hoitaa oman osansa hommasta, mutta vähän saattaa tulla satunnaisia suorituspaineita 

Vierailija
13/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei oo ikinä käynyt. Ikävä kyllä päinvastoin, menee aina vain kaks min ku mies kotona saa. Ja muualla menee kaks pari min. En saa ikinä kunnon panemista.

Vierailija
14/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolleni ollut aina ääretttömän tärkeää, että saanut spermat sisäänsä. Tuntenut itsensä naiseksi kun kullini on ruiskinut syvälle pillun perille ja on aina rakastanut spermaani, vaikka sitä tullutkin paljon sotkien kaikki paikat. Hän ei ole koskaan valittanut spermani määrästä tai sotkuista ,edes loppuun asti imuttaessa tai naidessa missä ei pääse jälkeen päin pesulle. Hänelle ollut  ihan ok, ettei itse ana tule, onneksi jäänyt ilman tosi harvoin, mutta minun laukeminen ollut silti tärkeää, muuten vaimo ottanut selvästi itseensä.. Siksi olen joutunut jatkamaan loppuun asti jo hänen vuokseen, vaikka olisi jo omat himot hiiipuneet tai väsy tullut. Samaisesta syystä en ole koskaan kieltäytynyt seksistä vaimon halutessa.

Vierailija
15/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saan ja olen tyydyttynyt eikä mies ole vielä saanut, niin otan suihin. Ei ole kukaan jäänyt laukeamatta viimeistään tuolloin. Pidän itseäni hyvänä suihinottajana.

Vierailija
16/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ympärileikattu ja siksi ehkä kestävin mies mitä olen kokenut/saanut. Joskus harvoin käy niin että loppuu kunto hänellä tai on aamulla väsynyt eikä tule, ei ole ollut ongelma ikinä kummallekaan meistä vaan jatkettu sitten seuraavana päivänä. En minäkään aina saa mutta nautin hyvin paljon muuten seksistä ja läheisyydestä hänen kanssa ihan joka kerta.

N47

Vierailija
17/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ympärileikattu ja siksi ehkä kestävin mies mitä olen kokenut/saanut. Joskus harvoin käy niin että loppuu kunto hänellä tai on aamulla väsynyt eikä tule, ei ole ollut ongelma ikinä kummallekaan meistä vaan jatkettu sitten seuraavana päivänä. En minäkään aina saa mutta nautin hyvin paljon muuten seksistä ja läheisyydestä hänen kanssa ihan joka kerta.

N47

Mun mies on myös mutta kestänyt silti koko elämänsä vain 2min..

Vierailija
18/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo taitaa kokea niin, että jos en laukea niin ottaa sen jotenkin epäonnistumisena, joka johtaa sekstauon pitenemiseen. Välillä laukean pilluun ja välillä viimeistelen kädellä jos menee jyystämiseksi, eli en laukea alle kolmen vartin panolla. Joskus kiireessä naimaan alettua tai jos ei meinaa nalli palaa kolmessakaan vartissa, olen feikannut laukeamiseni niin että olen vetänyt ulos, "viimeistellyt kädellä" äännellen samaan tapaan kuin oikeastikin lauetessani. Läpi on tuntunut esitys menevän ja seksiin ei ole tullut turhia taukoja.

Vierailija
19/32 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolleni ollut aina ääretttömän tärkeää, että saanut spermat sisäänsä. Tuntenut itsensä naiseksi kun kullini on ruiskinut syvälle pillun perille ja on aina rakastanut spermaani, vaikka sitä tullutkin paljon sotkien kaikki paikat. Hän ei ole koskaan valittanut spermani määrästä tai sotkuista ,edes loppuun asti imuttaessa tai naidessa missä ei pääse jälkeen päin pesulle. Hänelle ollut  ihan ok, ettei itse ana tule, onneksi jäänyt ilman tosi harvoin, mutta minun laukeminen ollut silti tärkeää, muuten vaimo ottanut selvästi itseensä.. Siksi olen joutunut jatkamaan loppuun asti jo hänen vuokseen, vaikka olisi jo omat himot hiiipuneet tai väsy tullut. Samaisesta syystä en ole koskaan kieltäytynyt seksistä vaimon halutessa.

Omat himot hiiipuneet tai väsy tullut.

Et siis halua vaimoasi ja seksikin alkaa jo väsyttämään. Voi Pate sua reppanaa. Menikö homma ihan puoli ysin uutisten aikaan.

Voi kun sun vaimoskin tietäisi, mitä kaikke täällä spedeilet.

Vierailija
20/32 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sitä sääliseksiä.