Nainen kun harrastat seksiä ja mieheltä jää
Orgasmi/spermat tulematta niin oletko epäonnistunut.
Kommentit (32)
Jos olet itse saanut orgasmin, eikä mies tuherra itkua, olet onnistunut. Nyt oli sinun vuorosi, nauti!
M55 nuolemisfriikki
Kyllä se on naisen hommat hoitaa miehelle orgasmi ja saada häneltä sitten spermaa
Jos nainen ei saa miestä tulemaan, niin on epäonnistunut hommassaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on naisen hommat hoitaa miehelle orgasmi ja saada häneltä sitten spermaa
Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.
Ja mikäs se miesten homma on? Miehet ne ei hoida hommiaan!
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäs se miesten homma on? Miehet ne ei hoida hommiaan!
Luitko aloitusta lainkaan?
Kyllä miehen kunnia vaatii, että nainen saa ainakin yhden orgasmin, joko ennen tai jälkeen yhdynnän tai sen aikana. Muuten ei voi sanoa itseään tosi mieheksi.
M55
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina väljä verrattuna miehen omaan käteen. Mies on ollut paatunut runkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina väljä verrattuna miehen omaan käteen. Mies on ollut paatunut runkkari.
Niin on sitten nainenkin, jos ei aidolla saa. Klitoris imetetty imukoneella tunnottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen kunnia vaatii, että nainen saa ainakin yhden orgasmin, joko ennen tai jälkeen yhdynnän tai sen aikana. Muuten ei voi sanoa itseään tosi mieheksi.
M55
Tämä ei nyt liity aloitukseen ollenkaan. Pistäppä tästä oma aloitus.
Mulla ainakin vaimo nuorena ennen melkein suuttui, jos en saanut, otti hänellä niin koville "epäonnistuminen"
Ilmeisesti koki, että on niin ruma ja huono sängyssä, etten siksi laukea, vailla olisi ollut viides kierros sille päivää
Toisaalta on kuvaa, että toinen haluaa hoitaa oman osansa hommasta, mutta vähän saattaa tulla satunnaisia suorituspaineita
Niin ei oo ikinä käynyt. Ikävä kyllä päinvastoin, menee aina vain kaks min ku mies kotona saa. Ja muualla menee kaks pari min. En saa ikinä kunnon panemista.
Vaimolleni ollut aina ääretttömän tärkeää, että saanut spermat sisäänsä. Tuntenut itsensä naiseksi kun kullini on ruiskinut syvälle pillun perille ja on aina rakastanut spermaani, vaikka sitä tullutkin paljon sotkien kaikki paikat. Hän ei ole koskaan valittanut spermani määrästä tai sotkuista ,edes loppuun asti imuttaessa tai naidessa missä ei pääse jälkeen päin pesulle. Hänelle ollut ihan ok, ettei itse ana tule, onneksi jäänyt ilman tosi harvoin, mutta minun laukeminen ollut silti tärkeää, muuten vaimo ottanut selvästi itseensä.. Siksi olen joutunut jatkamaan loppuun asti jo hänen vuokseen, vaikka olisi jo omat himot hiiipuneet tai väsy tullut. Samaisesta syystä en ole koskaan kieltäytynyt seksistä vaimon halutessa.
Jos itse saan ja olen tyydyttynyt eikä mies ole vielä saanut, niin otan suihin. Ei ole kukaan jäänyt laukeamatta viimeistään tuolloin. Pidän itseäni hyvänä suihinottajana.
Mun mies on ympärileikattu ja siksi ehkä kestävin mies mitä olen kokenut/saanut. Joskus harvoin käy niin että loppuu kunto hänellä tai on aamulla väsynyt eikä tule, ei ole ollut ongelma ikinä kummallekaan meistä vaan jatkettu sitten seuraavana päivänä. En minäkään aina saa mutta nautin hyvin paljon muuten seksistä ja läheisyydestä hänen kanssa ihan joka kerta.
N47
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ympärileikattu ja siksi ehkä kestävin mies mitä olen kokenut/saanut. Joskus harvoin käy niin että loppuu kunto hänellä tai on aamulla väsynyt eikä tule, ei ole ollut ongelma ikinä kummallekaan meistä vaan jatkettu sitten seuraavana päivänä. En minäkään aina saa mutta nautin hyvin paljon muuten seksistä ja läheisyydestä hänen kanssa ihan joka kerta.
N47
Mun mies on myös mutta kestänyt silti koko elämänsä vain 2min..
Vaimo taitaa kokea niin, että jos en laukea niin ottaa sen jotenkin epäonnistumisena, joka johtaa sekstauon pitenemiseen. Välillä laukean pilluun ja välillä viimeistelen kädellä jos menee jyystämiseksi, eli en laukea alle kolmen vartin panolla. Joskus kiireessä naimaan alettua tai jos ei meinaa nalli palaa kolmessakaan vartissa, olen feikannut laukeamiseni niin että olen vetänyt ulos, "viimeistellyt kädellä" äännellen samaan tapaan kuin oikeastikin lauetessani. Läpi on tuntunut esitys menevän ja seksiin ei ole tullut turhia taukoja.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolleni ollut aina ääretttömän tärkeää, että saanut spermat sisäänsä. Tuntenut itsensä naiseksi kun kullini on ruiskinut syvälle pillun perille ja on aina rakastanut spermaani, vaikka sitä tullutkin paljon sotkien kaikki paikat. Hän ei ole koskaan valittanut spermani määrästä tai sotkuista ,edes loppuun asti imuttaessa tai naidessa missä ei pääse jälkeen päin pesulle. Hänelle ollut ihan ok, ettei itse ana tule, onneksi jäänyt ilman tosi harvoin, mutta minun laukeminen ollut silti tärkeää, muuten vaimo ottanut selvästi itseensä.. Siksi olen joutunut jatkamaan loppuun asti jo hänen vuokseen, vaikka olisi jo omat himot hiiipuneet tai väsy tullut. Samaisesta syystä en ole koskaan kieltäytynyt seksistä vaimon halutessa.
Omat himot hiiipuneet tai väsy tullut.
Et siis halua vaimoasi ja seksikin alkaa jo väsyttämään. Voi Pate sua reppanaa. Menikö homma ihan puoli ysin uutisten aikaan.
Voi kun sun vaimoskin tietäisi, mitä kaikke täällä spedeilet.
En, just äsken halusi mies kovasti ihan naida, ja teki niin, mutta ei jaksanut sitten loppuun asti. Jatkamme myöhemmin. Pelkään aina että saa sydärin, ja aika usein sitten teen muutakivaa hänelle, käsin tai suulla. Mitä väliä miten saa. Minut hoitelee ihan aina ja monasti päivän aikaan.
Eikannata otta asiasta paineita!