Miksi Danny jätti Erikan?
Kommentit (34)
Erika ei voinu enää kusettaa millää hömpötyksillä kuten tätä Helmiä.
Sen takia vanhat miehet ottaa tyhmiä. Etenkin blondeja maskotiksi. Niitä voi käyttää hyväksi. Vanhemmat naiset aistii jo manipuloinnin.
Erikahan aloitti uransa kiipeämällä Dannyn reittä pitkin ja hylkäsi ja petti kun oli saanut haluamansa. Tuskin olisi myöskään tangokuningatar titteliä irronnut ilman Dannyn myötävaikutusta. Eli sellainen itsenäinen uranainen tää meidän Erika....
Uutuuskirja: Erika Vikmanin huhuttu syrjähyppy aiheutti kohtalokkaan loven suhteeseen - Danny kosti nolaamalla laulajatähden illallisella
Erika alkoi päättää liikaa itse eikä jaksanut olla Armi
nuorempia on helppo vedättää omaan tahtoon mukautumaan ja nyxäarmi ei tee uraa laulajana kun osaaminen on armiakin huonompaa
Tangomarkkinoiden jälkeen ajattelin, että tämä oli nyt tässä, mutta sainkin Dannylta pian todella kannustavan sähköpostin. Hän myös kutsui minut Rauman huvilalleen. Oli jännittävää päästä tutustumaan viihdealan isoon nimeen. Olin uusi tulokas alalla, ja äärettömän kiinnostunut kaikesta.
E eksyi välimatkalla toiseen sänkyyn, kuinka sattuikaan...
Erika kertoo kaipaavansa edelleen Dannya. Molemmat pitkittivät eroa, koska eivät olleet varmoja, haluavatko he todella laittaa lusikat jakoon.
Dannysta puhuminen saattaa Erikan mukaan edelleen aiheuttaa itkuryöpyn.
Kaipaan häntä hirveästi joka päivä ja näen hänestä usein unia. Ikävä on sietämätön. Tuntuu, ettei minulle hänen jälkeensä kelpaa enää kukaan. Olen pohtinut eroamme ja kuvitellut, miltä tuntuisi palata vielä yhteen.
taisi iso dee olla erikan elämänsä rakkaus
No jos vertaat tuohon nykyiseen Helmiin, niin eipä tarvitse kauaa syytä ihmetellä.
huomaa käytöksestä hyvin miten sekaisin ja hukassa on elämässään
Vierailija kirjoitti:
No jos vertaat tuohon nykyiseen Helmiin, niin eipä tarvitse kauaa syytä ihmetellä.
helmi vaikuttaa tosi kivalta ja mukavalta
erikakin oli nuorempana ihan normaali
kyllä itsekin ottaisin mielummin helmin
Vierailija kirjoitti:
erikakin oli nuorempana ihan normaali
Määrittele normaali.
ETUNIMET KIRJOITETAAN ISOLLA ALKUKIRJAIMELLA, TOLLOT.
onhan tää aika kamalaa katsottavaa
No mä oon kuullu huhua et oli hyvin laskelmoitu julkisuustemppu tältä "rohkealta ja voimaantuneelta"... Halusi kai julkisuutta ja uralle nostetta? Sitähän se sai. Tosi surullinen tää viihdeala. Oma itsenään, tangokuninkaallisenakaan, ei pysty tekee menedtyvää uraa, vaan pitää pumpata kroppa täyteen kaikkea ja ottaa vaatteet pois.
Mitä märehtimistä tuossa on. Erikalle sopii paremmin olla yksin