Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita miehiä jotka välttelee seksiä, koska tapailunainen puhuu jatkuvasti exästään, lapsistaan ja rakkaudesta?

Vierailija
17.05.2025 |

Minulla tälläinen mentaalinen ongelma, että kaikki halut naiseen katoaa aina illan myötä kun hän tuo jatkuvasti esiin asioita jotka ei kiinnosta pätkääkään?

Pelkään että seksin myötä mukaan tulisi myös muuta draamaa ja eroon pääsisi korkeintaan oikeuden määräyksellä, nytkään en saa olla baarissa yksin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten tapa hyväksikäyttää. 

Vierailija
2/6 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole lapsia. Miksi tapaat lapsia omaavia. Nainen saattaa traumojen vuoksi puhua exästä jos mies teki ikäviä temppuja ja että paranee, ei siksi että haluaa jatkaa sen kanssa ja jos olisi halunnut se meni jo - ei pidä realistisena paluuta. Erikseen on tietysti se joka haikailee, tai että olisi mahdollisuus. Ja voisi puhua vähemmän tietysti noista, ehkä se myöhemmin onnistuu naiselta. Pääsee yli aiemmasta ja tapahtumista. Nainen etsii turvaa muista ja lohdutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Parempi olla kairaamatta, kuin ruokkia haluja. Tiedä mitä se vielä keksisi.

Vierailija
4/6 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole lapsia. Miksi tapaat lapsia omaavia. Nainen saattaa traumojen vuoksi puhua exästä jos mies teki ikäviä temppuja ja että paranee, ei siksi että haluaa jatkaa sen kanssa ja jos olisi halunnut se meni jo - ei pidä realistisena paluuta. Erikseen on tietysti se joka haikailee, tai että olisi mahdollisuus. Ja voisi puhua vähemmän tietysti noista, ehkä se myöhemmin onnistuu naiselta. Pääsee yli aiemmasta ja tapahtumista. Nainen etsii turvaa muista ja lohdutusta.

Koska myös lapselliset naiset lähestyy minua, ja se olisi törkeää käytöstä kääntää nainen pois vain siksi, että hän on synnyttänyt.

AP

Vierailija
5/6 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tapailet sellaista naista joka ei selkeästi täytä tapailutarvettasi?

Vierailija
6/6 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi tapailet sellaista naista joka ei selkeästi täytä tapailutarvettasi?

Ei minulla ole mitään halua tapailla ketään, mutta näitä vaan tupsahtaa toisinaan kinumaan seksiä. Mielessäni käyn läpi keskustelun, jossa totean lopulta että munallisena ihmisenä minulla ei ole mitään asevelvollisuutta tyydyttää läheisyydenkaipuusia random-naisia. He löytävät tähän kyllä halutessaan jonkun maahan muuttajan, kuin suomalaisen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän