Nainen, onko huono jos mies on kykenemätön johtamaan?
Eli mies ei pysty/halua tehdä päätöksiä vaan nainen joutuu kantamaan kaiken vastuun. Mies ei suunnittele eikä ota ohjia käsiinsä.
Nainen siis joutuu päättämään kaikesta esim. minne mennään syömään, miten hoidetaan lasten asiat jne ja mies vain tekee kuten pyydetään.
Kommentit (8)
On huono. Elämä on pitkä aika vetää perässään miehen kokoista kivirekeä. Kyllä aikuisten ihmisten välisessä suhteessa on kyettävä vastavuoroisuuteen ja vastuun ottamiseen.
Ei. Ei kai sen miehen nyt kotona ole tarkoitus johtaa? Asiat päätetään ja sovitaan yhdessä, vastavuoroisesti.
Kyllä varmaan jollekin Justiinalle kelpaa kynnysmatto
Mun ex-mies oli tollanen perässä vedettävä ja täysin aloitekyvytön lapatossu. Elämä kävi sen kanssa tosi tylsäksi, kun koskaan ei tapahtunut mitään yllättävää, vaan kaikki meni sen mukaan mitä mä olin suunnitellut. Oli sitten joulu tai juhannus, niin se vietettiin mun suunnittelemalla tavalla. Ihan joka päiväinen syöminen ja kaupassa käyminenkin alkoi tuntua tosi puuduttavalta, kun toiselta ei koskaan tullut mitään ehdotuksia, eikä mielipiteitä. Ensin lopetin seksin, kun ei ollut enää kipinää, ja sitten koko avioliiton.
Saanko esittää uteliaan kysymyskeni. Jos saan niin se on seuraava; Miten tuio mitä Ap kutsut miehen johtamiseksi eroaa siitä, että korvaat sanan johtamine vastuunkannolla?
Jolloin kysymys kuuluisi haittaako jos mies on kykenemätön kantamaan vastuuta. - Toivottavasti tiedät oikean vastausken tuohon kyselemättäkin.
Johtaminen voi olla merkittävää mutta vielä tärkeämpää on luullakseni kyky tehdän valintoja ja päätöksiä ja kantaa niistä vastuu; silloinkin kun ne eivät aina miellytä naista (tai mahd. ketään muutakaan).
Toki johtamisessa ja vastuunkannossa on paljon samaa, Mutta eivät ne täysin yksi ja sama asia ole.
Pätkätöihin tuomittu maisteri
Mitä ihmettä sinäkin haet näillä typerillä jankutuksillasi?
Hyviä ja huonoja johtajia on ihan kaikissa sukupuolissa.
Mee nukkumaan tollo🤦!!
Miksi edelliset vastaukset eivät kelvannut?