Kertokaa mitä valmistaa airfryerilla
Mitä ruokaa sillä laitatte? Vinkit kehiin.. Kiinnostais myös minkälainen fryer on käytössä
Kommentit (42)
Lähestulkoon kaikkea olen valmistanut paitsi salaatteja.
Vähän tarkempia vinkkejä, kuin kaikkea, kiitos.
Googleta air-fryer ja ruokaohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy vain ranskalaiset :D
Teen itse lohkoperunoita, pilkottuja kasviksia, usein paistan myös kanaa. Herkkuna lähinnä lämpimiä voileipiä. Lämmitän sillä myös ruuan , en omista mikroa.
Makkarat on todella hyviä! 210astetta ja 10min niin herkulliset grillimakkarat valmiina 😋
Olen huono pihvinpaistaja mutta airfryerilla onnistun 👍
Vierailija kirjoitti:
Makkispekkiksiä
Airfryerillä voi tehdä vaikka mitä gourmeeta nopeasti kotona
Mitä te teette?
Pekka laittaa joka ilta makkaraperunat. Ei me muuta olla tehty.
Ei kiitos. En harrasta kiinalaista muoviroskaa.
Eipä tuo kunnon ruoanlaittoon sovellu. Siihen on syy miksei yhdessäkään ravintolan keittiössä ole tuollaista härveliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy vain ranskalaiset :D
Kokeile "airfryer reseptit". Löytyy paljon.
Ruoanlaitto on ruoanlaittoa ja airfryerit sitten erikseen. Kai tuo ihan toimiva on jos haluaa ranskalaisia ja eineslihapullia lämmittää.
Airfryer sopii hyvin siihen sipulinpilkkojan, jäätelökoneen, munankeittimen, kapselikahvikoneen, riisinkeittimen, leipäkoneen, mehunpuristimen, monitoimikoneen, leivän viipaloijan, vakuumipakkaajan, voileipägrillin, vedenkeittimen, leivänpaahtimen ja moccamasterin jatkoksi työtasolle. Osan voi osaksi vuotta nostaa vaatehuoneeseen tai sängyn alle jos ei mahdu.
Yleisin laittamani "ruoka" on suikaloidut porkkanat. Laitan niihin suihkupullolla rypsiöljyä ja maustan valkosipulijauheella ja suolalla. Porkkanoita ei kannata laittaa pannuun liikaa, että kypsyvät. Annan olla 200 asteessa, kunnes ovat kypsiä, ehkä n. 25 minuuttia. Ravistan pannua aina välillä.
Olen valmistanut joskus myös bataattia samalla tavalla kuin noita porkkanoita, mutta en useinkaan raaski bataattia ostaa.
Laitan yleensä ritilän alle airfryerille tarkoitetun leivinpaperin, joten pannua ei tarvitse pestä. Ritilän pesen astianpesukoneessa. Airfryer on Nedis, joku halpismalli.
Toinen yleisin "ruoka" on Lidlin Stinger -kanat, jos sattuu olemaan enemmän rahaa.
Sitä minäkin mietin ,kone on ollut jo pari vuotta mutta kertaakaan en ole sitä käyttänyt,jokohan tänäkesänä uskaltaisin.
Onko jokaisen airfryerin ostoa harkitsevan pakko aloittaa oma ketju?? Näitä on jo ties kuinka monta kymmentä.
Makkispekkiksiä