Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suojautua, kun menee naimisiin hyvin rikkaaseen miljonääriperheeseen?

Vierailija
16.05.2025 |

Olen 28v ja menossa naimisiin todella komean miehen kanssa, jonka perheellä on oma sijoitusyhtiö ja yksityiskone. Sellainen oikea vanhan rahan yrittäjäsuku. Meillä on aito rakkaus, mutta häiden lähestyessä mietin yhä enemmän, miten suojelen itseäni, en rahallisesti vaan henkisesti.

En ole kertonut kihloista omalle suvulleni. Pelkään, että odottaisivat että lahjoitan rahaa tai ilmestyisivät pyytämään apua. Sulhasen perhe taas on ihana, mutta elää aivan eri todellisuudessa. Heillä on omat säännöt, käytöstavat ja juristit joka asiaan.

Avioehto on tekeillä. En ole rahan perässä, mutta haluan varmistaa, että en jää altavastaajaksi. Aion jatkaa töitä, vaikka minulle on jo kaavailtu roolia suvun säätiöön.

Onko muita, jotka ovat menneet naimisiin rikkaaseen sukuun? Miten säilytitte oman identiteetin ja piditte rajat? Kaipaan vertaistukea, en ivaa tai katkeruutta. Kiitos.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan niin rikasta sukua, että olisi uskottu lakimies, vaan pitää googlata netista lainopillisia neuvoja 

Vierailija
22/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että turhat huolet kunhan puhutte raha-asiat selviksi heti kättelyssä ja teette tarvittavat paperit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kysymys. Seurustelin sinun ikäisenä miljönääriperheen vesan kanssa, joka itsekin lääkäri. No en sitten kumminkaan halunnut että asia etenee pidemmälle. Minulla oli omia asioita, joita olisi pitänyt ratkoa. Lisäksi emme päässeet sopuun asuinmaasta. Pyysi minua muuttamaan Välimeren maahan, mutta en halunnut sinne, vaan hänen kotimaahansa.

Lopulta sitten jätin, kun en pystynyt vaan sulattamaan asiaa. En voinut pyytää häntä luopumaan juuri perustamastaan yrityksestä ja muuttamaan kotimaahansa. En vaan halunnut sitä siinä tilanteessa. En ole rahan perään. Heille, joille olen kertonut asiasta, niin jokainen olisi mennyt naimisiin minun tilanteessani. Niin ja olivat miljonäärejä sen vanhempien yrityksen takia ja tämä vanhimpana poikana vielä perii kaiken.

Vierailija
24/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät oman työn ja ammatin ja jos saatte lapsia, isä pitää perhevapaat tasapuolisesti

Ei vaan nainen ihan reippaasti ottaa sen oman roolinsa naisena ja äitinä. Se kaduttaa enemmän kuin ura, jos vieroittaa lapset ennenaikaisesti ja nämä saavat siitä psykologisia häiriöitä. Jos on kerran mahdollisuus kotiäitiyteen niin ehdottomasti kannattaa käytää se. Avioehtoon voi kirjata tämän ja sen suojaksi elatuksen myös mahdollisen avioeron jälkeen.

Luoja näitä mammoja. Ensiksi ne jakaa lapset ennen niiden syntymää ja sitten avioehtoon kirjataan kotäitiys. Ei avioehto ole mikään avioliiton hallitusohjlema, jossa sovitaan kuka tekee ja mitä vaan vain ehto sille, miten omaisuus jaetaan avioerossa, jos ei noudeta normaalia ositusta. 

Toki avioehtoa laadittaessa kannattaa ajatella sitä, tuleeko toiselle mahdollisia ansionmenetyksiä kotonaolon takia, mutta ei siinä kotonaolosta sovita.

Vierailija
25/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioehtoon, että jos tulee ero niin sinulle jää elatus ja lasten huoltajuus.

Muutoinhan tietysti yhteiset rahat.

Lastenhuoltajuutta nyt millään avioehdolla sovita ennen lasten syntymää. Lapset eivät ole omaisuutta, vaikka mammoille tämäkin taitaa yllä yllätyksenä. 

Tämän ehdottaminen ja palstajaisi kortit, että nainen aikoo kiristää suhteessa lapislla. Ei mitenkään harvinaista. 

Vierailija
26/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sukulaiset nyt yht'äkkiä tulisivat pyytämään rahaa kun et ole edes niin hyvissä väleissä, että edes tietäisivät sinun seurustelevan?

Kyllä on niin moukkia ihmisiä olemassa, jotka tulevat käsi ojossa jaolle ja ovat vielä omasta mielestä oikeutettuja saamaan rahaa kun joku sukulainen rikastuu. Ihan sama ollaanko oltu tekemisissä tms., sellaiset ovat sivuseikkoja näille.

Vierailija
27/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mennyt naimisiin rikkaaseen sukuun, mutta elämä vei vähän samantyylisiin ympyröihin, joten jaan omia havaintoja. Ehkä saat niistä jotain irti.

Olen entinen missi (en mainitse missä kisassa), ja seurustelin aikoinaan erään ulkomaalaisen miljardöörin kanssa. Heidän perheellään oli oma viinibrändi ja yksityissaari Kreikassa. En päätynyt naimisiin hänen kanssaan, mutta se maailma tuli tutuksi.

Ensimmäinen neuvo: älä yritä liikaa olla "yksi heistä", vaan tuo oma viehätysvoimasi mukaan. Itse sain paljon kunnioitusta sillä, etten lähtenyt esittämään mitään mitä en ollut. Osasin puhua viineistä ja nykytaiteesta, kyllä, mutta myös siitä, miten tehdään täydellinen lohilaatikko.

Toinen neuvo: hyödynnä asemasi viisaasti. Jos esimerkiksi sinulla on kiinnostusta johonkin, vaikka espanjan kielen opiskeluun Sevillassa, flamencotunneille, tai omaan verkkokauppaan, tee se. Nyt sinulla on siihen sekä aikaa että resurssit. Äl

Kumpikaan noista ei sovi langustiin. 

Vierailija
28/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suojautua, kun menee naimisiin hyvin rikkaaseen miljonääriperheeseen?

Viime aikaisten uutisten valossa neuvoisin ostamaan ainakin suojapuvun.

Vierailija
29/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyselet näin typeriä täällä, et todella koskaan pääsisi naisimisiin komean ja rikkaan miehen kanssa. nuo ei valitse pelkällä kauneudella naisia, vaan myös älyllä, että raha pysyy suvussa jatkossakin. huono provo. vaikutat myös mieheltä tässä kirjoituksessa. 

Vierailija
30/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi on vanha ja hyväksi havaittu väline.

Vierailija
31/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Mutta ei nyt satu olemaan kokemusta miljonäärisukuun naimisesta, että voisin auttaa.

Vierailija
32/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suurin huoleni olisi pitää oma junttisuku salassa. Olis ihan hirveetä ajatellakin häitä, jonne mun vanhemmat ja veli pitäis kutsua. Pitäis valehdella, että olen orpo

Vierailija
33/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen verran kehnot välit verisukulaisiin, että kartan kaikkia parisuhteita nykyään.

Vierailija
34/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mennyt naimisiin rikkaaseen sukuun, mutta elämä vei vähän samantyylisiin ympyröihin, joten jaan omia havaintoja. Ehkä saat niistä jotain irti.

Olen entinen missi (en mainitse missä kisassa), ja seurustelin aikoinaan erään ulkomaalaisen miljardöörin kanssa. Heidän perheellään oli oma viinibrändi ja yksityissaari Kreikassa. En päätynyt naimisiin hänen kanssaan, mutta se maailma tuli tutuksi.

Ensimmäinen neuvo: älä yritä liikaa olla "yksi heistä", vaan tuo oma viehätysvoimasi mukaan. Itse sain paljon kunnioitusta sillä, etten lähtenyt esittämään mitään mitä en ollut. Osasin puhua viineistä ja nykytaiteesta, kyllä, mutta myös siitä, miten tehdään täydellinen lohilaatikko.

Toinen neuvo: hyödynnä asemasi viisaasti. Jos esimerkiksi sinulla on kiinnostusta johonkin, vaikka espanjan kielen opiskeluun Sevillassa, flamencotunneille, tai omaan verkkokauppaan, tee se. Ny

Jep, ainakaan viineistä ja ruoasta ei tämä missi ole oppinut mitään. Langustin herkkä, makeahko maku ei missään tapauksessa sovi noiden viinien kanssa, etenkin kun Sassicaia on punaista, Ch Margauxta kai tehdään nykyään valkoisenakin. 

Vierailija
35/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenhuoltajuutta nyt millään avioehdolla sovita ennen lasten syntymää. Lapset eivät ole omaisuutta, vaikka mammoille tämäkin taitaa yllä yllätyksenä. 

jos mies kuvittelee omistavansa lapset ja erottaa heidät emostaan niin sitten äkkiä jarrut pohjaan ja pakki päälle. Ei suhdetta, ei aviota, eikä missään nimessä synnyttelyä transsukupuoliselle lapsenryöstäjälle.

Jaaha, sä oot täällä taas. Koetapa nyt ymmärtää, että vaikk ap:n satu olisi totta, niin ei siinä ole kerrotuu, että heillä olisi tai olisi tulossa lapsia. 

Ainahan ne varakkaat perilliesn haluavat. Se on se koko pointti.

Vierailija
36/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sen verran kehnot välit verisukulaisiin, että kartan kaikkia parisuhteita nykyään.

Juu itse en myöskään enää sekota.

Huomasin jopa sellaisen ilmiön parin miehen kohdalla, että vaikka kohtelivat minua erittäin empaattisesti, niin isäni tavattuani alkoivat pahoinpitelemään minua (henkisesti). Mistä lie johtuu, mutta eipä tule enää tehtyä samaa virhettä.

Vierailija
37/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ehdottaminen ja palstajaisi kortit, että nainen aikoo kiristää suhteessa lapislla. Ei mitenkään harvinaista. 

Ei ehkä rahvaskallupiireissä, missä tyyliin leikkaatte lapset keskeltä kahtia kun ette ymmärrä yhteistyötä ja miehen ja naisen eroa. 

Mädäntykää vaan omissa porukoissanne.

Vierailija
38/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlekiinikirjat tulille! Osaat kirjoittamisen jalon taidon, sinä, joka sepustuksen keksit! LOL

Vierailija
39/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato netflixistä se yks murhasarja, jossa kävi just noin.

Vierailija
40/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärä on hyvä alku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme