Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hetero mies ihailla esteettisesti toisen miehen kullia?

Vierailija
15.05.2025 |

Tämmösestä puhuttiin ukkojen kanssa saunassa mielipiteet jakautui ja siksi haluaisinkin kuulla palstalaisten mielipiteen.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Ainakin itse nautin visuaalisesti kohtauksista, jossa miesnäyttelijä on hyvin varustettu.

Mutta samaan hengenvetoon pitää sanoa, että ei se ole kaikki kaikessa. Esim John Holmesin rentous ja vastanäyttelijän huomioonottaminen teki miehestä legendan. Naiset nauttivat ihan aidosti ja niitä pätkiä katselee edelleen kaihoisasti.

Toisessa ääripäässä on itseriittoisesen oloiset totiset torvensoittajat, joita ei jaksa katsella vaikka millainen patukka siellä olisi varpaiden välissä.

Vierailija
122/128 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tällaista viestiketjua edes lue muut kuin vähintäänkin vähän hintahtavat tyypit.

Sinäkinkö??

Luen. Ja kirjoitinkin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihailla, samoin kuin heteronainen voi ihailla toisen naisen tissejä, peppua tms. Mielestäni kertoo jostain omasta homopelosta, jos ei voi myöntää, että myös kullia voi ihailla vain esteettisessä mielessä, vaikka se ei kiinnostaisi seksuaalisesti tippaakaan.

Vierailija
124/128 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on miehekkääpää kuin seisokissa oleva penis kovana! 

M54

Vierailija
125/128 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen umpihetero, mutta onhan se ihanaa ihailla isoa kulleja ja ottaa se terska ihan suuhun syvälle.

Tarkoittaako umpihetero samaa kuin täyshomo?

Vierailija
126/128 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen umpihetero, mutta onhan se ihanaa ihailla isoa kulleja ja ottaa se terska ihan suuhun syvälle.

Tarkoittaako umpihetero samaa kuin täyshomo?

Riippuu kummalla puolella umpea on.

Vierailija
127/128 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme homokammoisia nipottajia😅

Kyllä minäkin ihailen porschea, vaikka en sillä mitään tekisi kun ei mökkitiellä pääse ja harrastusten takia tarvitsee ison tavaratilan. Samalla tavalla kyllä kiinnitän huomion komeaan kulliin ja ylipäätään komeaan miesvartaloon, vaikka en kyllä sillä kullillakaan mitään tee. Mutta komea on komea ja mielellään semmoista vilkaisee.👍

Vierailija
128/128 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä 2025 olkoon suuri kullien vapautus kesä. Terasseilla ja toreilla ihailkaamme ja esitelkäämme ihanan vapautuneesti toistemme kulleja ilman minkäänlaista häpeää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan