Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hetero mies ihailla esteettisesti toisen miehen kullia?

Vierailija
15.05.2025 |

Tämmösestä puhuttiin ukkojen kanssa saunassa mielipiteet jakautui ja siksi haluaisinkin kuulla palstalaisten mielipiteen.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD Joo! oon ny vaa yks vähätön mies kuka palleja ja kulleja katselee kaikkialla. Ei tartte häpee en mie mikää arvostelia ole. Vaimokin sano just tossa kun panettiin sängyllä niin ' Oih, siullapas on niin pehmoinen kulli että voisin vaikka imeä!'

M42

Vierailija
2/128 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä peräaukkoa. Tyyliin kylläpä tuolla Wilhelmmillä on kaunis peräaukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD Joo! oon ny vaa yks vähätön mies kuka palleja ja kulleja katselee kaikkialla. Ei tartte häpee en mie mikää arvostelia ole. Vaimokin sano just tossa kun panettiin sängyllä niin ' Oih, siullapas on niin pehmoinen kulli että voisin vaikka imeä!'

M42

Kovettuiko mitenkään?

Vierailija
4/128 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, onhan Impaled Nazarenekin tehnyt kappaleen Symmetry Of Penis, vaikka taitavat heteroja olla kaikki.

Vierailija
5/128 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/128 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, onhan Impaled Nazarenekin tehnyt kappaleen Symmetry Of Penis, vaikka taitavat heteroja olla kaikki.

Luttisesta en olis niin varma.

Vierailija
7/128 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta voi, ja voi pitää vähän kädessäkin. Ja hieroa. 

Vierailija
8/128 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean kyrvän arvostamisessa ei ole mitään homoa

Vierailija
9/128 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, ja hetero mies voi ihailla toisen miehen kullia myöskin ilman estetiikkaa. Siis ihan vaan siksi, että se voi olla muutoinkin energisoiva elämys 

Vierailija
10/128 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se fakta on että toiset on komeampia kuin toiset. Tottakai vilkuilen ja mielessäni arvostelen.

M48

Vierailija
11/128 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Näin ainakin itse ajattelen ja itseni ihan heteroksi miellän. Kyllä jos vaikka uimahallin suihkussa on oikein komea jollain tyypillä, siis paksu ja pitkä, kyllä sitä ihailee ja on siinä ihailussa kateuttakin mukana. Vielä jos se on kohonnut puolittaiseen erektioon sojottaen suoraan eteenpäin, näyttää minusta ihan valtavan hyvältä. Aika harvoin näkee kunnon stondiksia uimahallissa, mutta kerran olen sellaisenkin nähnyt 40 vuoteen. Nämä ovat tällaisia esteettisiä mieltymyksiä.

Vierailija
12/128 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, senkin piilohomot!

Vierailija
13/128 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Näin ainakin itse ajattelen ja itseni ihan heteroksi miellän. Kyllä jos vaikka uimahallin suihkussa on oikein komea jollain tyypillä, siis paksu ja pitkä, kyllä sitä ihailee ja on siinä ihailussa kateuttakin mukana. Vielä jos se on kohonnut puolittaiseen erektioon sojottaen suoraan eteenpäin, näyttää minusta ihan valtavan hyvältä. Aika harvoin näkee kunnon stondiksia uimahallissa, mutta kerran olen sellaisenkin nähnyt 40 vuoteen. Nämä ovat tällaisia esteettisiä mieltymyksiä.

Et kyllä ole hetero, jos kyttäät muita miehiä uimahallissa.

Vierailija
14/128 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä voiko hetero mies ottaa kukkoa huuleen ja työntää sormea toisen miehen anneliin, ihan vaan, että haluaa kokea miltä tuntuu? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
15/128 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on homo kiimaisia taas keväällä.

Vierailija
16/128 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies äläkä kysele muiden mielipiteitä.

Vierailija
17/128 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ole enää kyllä mitään heteroa. 

Vierailija
18/128 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä omaa kivaa pitäessäni noita ylväässä erektiossa olevia miesten kaluja ihailen ja usein mietin miltä tuntuisi, jos ottaisin se suuhuni tai tuon ylvään peniksen ottaja imisi minua. Ja oma vaimo on ja heterona itseäni pidän

Mies 57V

Vierailija
19/128 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä voiko hetero mies ottaa kukkoa huuleen ja työntää sormea toisen miehen anneliin, ihan vaan, että haluaa kokea miltä tuntuu? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.

Voi ja vielä työntää kieltäkin sinne anneliin, miesten välisen ystävyyden merkiksi. 

Vierailija
20/128 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vallitsevan kielenkäytön mukaan miestä, joka ihailee toisen miehen kullia, heteroksi nimitetä, vaan homoksi tai biksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme