Montako kertaa vuodessa käyt ulkomailla?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
2 x plus joskus Tallinnassa.
Missäpäin Viroa asut?
Noin 250 kertaa vuodessa. Olen töissä Haaparannan puolella.
1-2 kertaa kuukaudessa, eli olisiko ehkä 15 matkaa vuodessa? Suurin osa on työmatkoja, omia lomamatkoja 2-3.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 400 ulkomaanmatkaa vuodessa
Ei riitä vuodessa päivät.
Ehkä kymmenisen kertaa. Varmasti samassa paikassa kun sinä. Parin tunnin laivamatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on töissä Haaparannassa niin helposti tulee 2-3 kertaa päivässäkin käytyä Torniosta.
Yleensä kerran vuodessa eli kesälomalla. Kohteena useimmiten Ruotsi tai Viro. Joskus nuorempana tuli käytyä reilaamassa Euroopassa. Itse pidän enemmän kotimaassa matkustamisesta, mutta mies tykkää käydä välillä naapurimaissa niin mikäpäs siinä.
Yleensä 1-2 henk koht matkoja. Lisäksi 1-2 työmatkaa.
Joinain vuosina enemmän, mutta se alkaa puuduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on töissä Haaparannassa niin helposti tulee 2-3 kertaa päivässäkin käytyä Torniosta.
Miksi kävisit monta kertaa joka päivä? Etkö voi hoitaa asioita yhdellä reissulla? Ja joka lauantai / sunnuntai? Taidat valehdella.
En ole käynyt 20 vuoteen, joten 0,05 kertaa.
Noin 6 kertaa. Enimmäkseen työmatkoja. Seuraavaksi kesäkuussa Vietnamiin. Kakkoskoti on Laosissa.
En käy enää missään ulkomailla, kiinnostus matkailuun jäänyt. Kotimaassa kyllä liikutaan ahkeraan.
Noin 1000 kertaa vuodessa, olen jakeluauton kuljettaja Tornio-Haaparannan alueella.
En kovin usein. Olin tänä vuonna 3 kk lämpimässä, lähdin tammikuussa ja tulin huhtikuussa. Kesän mainaan olla Suomessa. Ehkä syksyllä taas johonkin, jos alkaa Suomen ilmasto rasittamaan.
N. kerran vuosikymmenessä. Lentää en halua, mieluummin laivalla Pohjoismaihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä matkustamisessa on tuomittavaa, kun kaikki nolls kertaa matkustavat saa yläpeukkuja ja matkustelevat alapeukkuja?
Tuhoatte maapallon
"Lentoliikenteen hiilidioksidipäästöt ovat globaalisti 2-3 % kaikista ihmisen aiheuttamista päästöistä."
Yksi pidempi noin kuukauden pituinen matka
2 viikon matkaa
Useita muutaman päivän pituisia matkoja
Yhteensä noin 10 matkaa vuodessa