Olen ihan hiton väsynyt asiakasyrityksen ihmisten päänaukomiseen
Olen siis töissä palvelua toimittavassa firmassa. Alan olla jo totaalisen kyllästynyt siihen, että asiakasfirmoista löytyy aina vähintään yksi, joka kokee että asiakkaan edustajana hän voi käyttäytyä ihan miten lystää.
Vaikka kuinka olisi kaikki asiat hoidettu sovitusti ja vähän ylikin, niin silti se yksi tyyppi tulee ja kokee oikeudekseen pitää palopuheita siitä miten huonosti kaikki jatkuvasti hoidetaan.
En enää jaksaisia kuunnella sitä yhtään.
Te jotka olette siellä asiakasyrityksessä, osaatteko avata, että miksi koette että teillä on oikeus käyttäytyä törkeästi?
Kommentit (4)
Joo ei tarvi jaksaa vaan sanoa suorat sanat napakasti. Muuten kohta räjähdät ellet osaa tasapainoittaa tilannetta. Anna takaisin vaan. Oikeassa olet. Nää voi hoidattaa mielenterveyttään omilla rahaoillaan ja ajalla.
Nämä henkilöt tuo esille omaa statustaan olemalla tyly ns. palvelijoita kohtaan. Jossain kohtaa lapsuudessa opittu malli ehkä omilta vanhemmilta tai sukulaisilta.
Minä mietin, että miten ne kehtaa olla sellaisia
Uskaltaako kukaan vastata tähän ja myöntää olevansa sellainen kuspää?