Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia panee jopa kymmenen kertaa päivässä?

Vierailija
15.05.2025 |

Olen siis 21M ja vaikka olisin pannut tunti sitten saattaa silti tehä kovasti mieli jo tunnin kuluttua. Joskus tyhjennän pussit vaa nopeesti tyttöystävään et tarpeet saa tehtyä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos tyttökin sitten monasti, vai käytätkö häntä vain panopuuna.....

Nämä panojutut pitää sisällään vain miehen panemisen vaai? Yöks.

Vierailija
2/5 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut itellä kova seksivietti. Mutta en koskaan oo jättänyt naista tyydyttämättä koska mun mielestä se on yksi kiihottavimpia asioita maailmassa. Ihanaa se on panna menemään kun nainen on oikein märkänä kiihkosta. Mikäs sen parempaa kuin tehdä se monta kertaa päivässä. Joskus on semmosia päiviä että keulii koko ajan ja tekee mieli kaiken aikaa. Harmi että työt haittaa harrastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin on tota, että mies mua panee arkisten juttujen seassa ja laukeaa nopeasti. Mulle se on ok koska saan kuitenkin aina siitä nautintoa ja kiihotun sitä miten mies kiihkoilee mun kanssa. Haluaa aina pimppiin sisään ja harvoin tyytyy suikkariin tai käsihoitoon. Hän hoitelee mut sitten illalla tai heti tilaisuuden tullen huolella ja perusteellisesti. Kivaa se on antaa ja tietää miten paljon toinen haluaa mua ja nauttii mun syvyyksissä. Superseksikäs olo tulee nuorena naisena.

Vierailija
4/5 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin on tota, että mies mua panee arkisten juttujen seassa ja laukeaa nopeasti. Mulle se on ok koska saan kuitenkin aina siitä nautintoa ja kiihotun sitä miten mies kiihkoilee mun kanssa. Haluaa aina pimppiin sisään ja harvoin tyytyy suikkariin tai käsihoitoon. Hän hoitelee mut sitten illalla tai heti tilaisuuden tullen huolella ja perusteellisesti. Kivaa se on antaa ja tietää miten paljon toinen haluaa mua ja nauttii mun syvyyksissä. Superseksikäs olo tulee nuorena naisena.

Riittäköhän sulle sitten vielä vaikkapa keski-iän ylittäneenä tuo, että miehesi nauttii...

Vierailija
5/5 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittäköhän sulle sitten vielä vaikkapa keski-iän ylittäneenä tuo, että miehesi nauttii...

Eikös tuo kirjoittanut:

Hän hoitelee mut sitten illalla tai heti tilaisuuden tullen huolella ja perusteellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi