Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos saisit tietää, että sinulla on aikuinen sisar/velipuoli?

Vierailija
15.05.2025 |

Niin, että isäsi olisi salaa saanut toisen naisen raskaaksi ja salannut asian vuosikymmeniä. Hylännyt lapsensa ja pakoillut vastuuta.

Salattu Elämä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin tutustua ja oppia tuntemaan hänet ja hänen mahdollisen perheensä. Olisi kuitenkin vanhempieni lisäksi läheisin sukulaiseni.

Tietenkin isosiskopuoli joka näyttäisi säälittävällä tavalla minulta olisi ehkä aika velmu näky

Vierailija
22/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluisi tietää.  tarpeeksi on kestämistä nykyisissä sukulaisissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä varmasti hyvin hämmästynyt, mutta uskon että pian olisin lähinnä utelias tietämään puolisisaruksestani lisää. 

Vierailija
24/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus isääni kohtaan romahtaisi. En olisi kiinnostunut tapaamaan puolisisarusta tai olemaan muutenkaan yhteydessä. Mielestäni pelkkä biologia ei riitä.

Vierailija
25/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilolla ottaisin vastaan ja tutustuisin häneen. 

Vierailija
26/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostus isääni kohtaan romahtaisi. En olisi kiinnostunut tapaamaan puolisisarusta tai olemaan muutenkaan yhteydessä. Mielestäni pelkkä biologia ei riitä.

Olisi täysin sen sisaruksen oma asia pitääkö hän isäänne isänään vai ei.

Vierailija
27/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni tuntien en olisi yhtään yllättänyt, jopa hieman odotan näin käyvän ja olen myös sisarpuoltani tähän yrittänyt valmistaa. Olisi yksi ihminen lisää, jonka vois purkaa isän aiheuttamia traumoja.

Eipä se isä ole juurikaan välittänyt olla mun tai sisarpuolen elämässä osana.

Vierailija
28/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin varmaan tutustua. Sitten huomaisinkin, että ai niin, en jaksa ihmisiä. Somessa seurailisin, jos se seuraisi takaisin. Vanhemmat on jo kuolleet, joten ei meitä mikään yhdistäisi.

Vierailija
29/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluisi tietää.  tarpeeksi on kestämistä nykyisissä sukulaisissa. 

Minulle tuli noin 10 vuotta vanhempi velipuoli yllättäen, oli adoptoitu toiseen perheeseen. Yhtäkkiä ilmestyi, minun ollessa 15 vuotias. Ei olla missään tekemisissä keskenään, miksi olisin kun mitä olen nähnyt on ihan juoppo, se alkoi kun peri rahaa adoptio vanhemmiltaan, kaikki meni hetkessä kurkusta alas.

Vierailija
30/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhujen mukaan biologisella isällä oli kolmaskin lapsi, hänen kuolemansa aikoihin syntynyt, mutta en tiedä onko totta. Eipä sillä oikeastaan mitään merkitystä ole, koska biologinen isä kuoli jo 90-luvulla. Toisenkaan biologisen lapsensa kanssa ei olla pidetty mitään yhteyttä, hänellä on oma isänsä joka on adoptoinut hänet ja minulla omani.

Vierailija
31/31 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan heti kysellä onnistuisiko makkarissa nämä step-sister-hommat.

Ne step-sister hommat on sisaruksille, joilla on eri geneettiset vanhemmat menneet yhteen. Half-sister on sitten sellainen, jolla on toinen vanhempi sama, ja sitä kutsutaan ihan vaan insestiksi. 

Lain silmissä kaikki on kuitenkin insestiä jos samassa perheessä ollaan.

Eikä. Jos kaksi aikuista muodostaa uusperheen,  ja tuovat siihen edellisestä liitosta syntyneet lapset, nuo lapset eivät ole toistensa sukulaisia. Jos heitä innostaa naida keskenään mikään ei estä. Ei se, että asuvat vanhempansa kanssa tämän uuden puolison ja lapsen kanssa muuta tilannetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi