Onko 2.5 promillen humala kova?
Suvi Pitkänen tuomittiin törkeästä rattijuopumuksesta ja itse ihmetteli promillemäärää?
https://www.is.fi/viihde/art-2000011234640.html
Kommentit (76)
Täytyy olla aika deeku, jos ei ole noilla promilleilla omasta mielestä humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika lähellä sammumiskuntoa.
No ei ole ellet ole täysi amatööri, itse puhalsin 4.7 kun jouduin putkaan pari vuotta sitten ja ihan itse kävelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ellet ole täysi amatööri, itse puhalsin 4.7 kun jouduin putkaan pari vuotta sitten ja ihan itse kävelin.
😂
Vierailija kirjoitti:
Eli ei tanssita polvillaan lattialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan normitasolla alkoa käyttävälle normaalikokoiselle ja normaalikuntoiselle 2,5 on paljon. Olet ilmeisesti itse överikuluttaja.
Osaako joku sanoa paljonko keskimäärin pitää 70kg naisen juoda tuohon promillemäärään?
Etsin Pate Mustajärven rattijuopumus uutisen, ja hän puhalsi ainoastaan 1,7 promillea. Tästä voisi päätellä Pitkäsen olevan kovempi doku kuin alkoholin puoliammattilainen Mustajärvi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuo jutun kuva! 🙈
Ihanat huulet
Jos on alkoholisti niin ei tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa paljonko keskimäärin pitää 70kg naisen juoda tuohon promillemäärään?
THL:n alkoholilaskurin mukaan noin kymmenen olutta/siideriä (4.6%).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen kaljaa ja autoilemaan kun ei tunnu missään👍
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla aika deeku, jos ei ole noilla promilleilla omasta mielestä humalassa.
Alkoholia vähän / harvoin käyttävä tipahtaa kahden promillen huituvissa. Pitää jo jonkin verran harjoitella ollakseen toimintakuntoinen 2,5 promillen humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti juotua vähän yli kopallinen. Kyllä 25-30 olutta tissutellen on jotain 2 promillen paremmalla puolella.
Oi joi joi, alkonarkeilla on nuo alkonarkkien huolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen kaljaa ja autoilemaan kun ei tunnu missään👍
Jep. Ja ihan uskomattoman pölöä selittää sitten ettei tuntenut olevansa niin humalassa. Ei humala ole mikään fiilis vaan ihan fakta. Jos juot alkoholia, olet kännissä. Vaikka tuntuisikin siltä että voit vaikka valloittaa maailman.
Kyllä Pitkänen tiesi juoneensa, turha selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Oi joi joi, alkonarkeilla on nuo alkonarkkien huolet.
Tarkoitit huulet.
Vierailija kirjoitti:
Tuo jutun kuva! 🙈
Aistikkaat huulet 😅
Tuo jutun kuva! 🙈