Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Vuokraturvan kautta vuokraamisesta?

Vierailija
15.05.2025 |

Oletteko päässeet näyttöön tai tehneet sopimuksen ko. yhtiön kautta? Lähetin hakemuksen muutama päivä sitten, vielä ei ole kuulunut mitään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä vuokra-asuntoa ja kerran kiireideni takia annoin sen Vuokraturvalle vuokrattavaksi. Piti näytön ja teki vuokrasopimuksen aivan kuin olisin itsekin tehnyt. Lisäksi takasi vuokrasaatavani. Normaalisti en ole viitsinyt tuota kuukausivuokran+alv. palkkiota maksaa, vaikka sen saa pääomatulosta vähentääkin.

Tuskin se vuokralaisen kannalta on sen kummempi. Ainoa mieleen tuleva ero on, että he voivat tarkastaa luottotiedot, itse joudun pyytämään, että vuokralainen toimittaa itse luottotieto-otteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok firma. Hoitavat kaiken isännöitsijäntodistukset, pohjapiirrokset, näytöt, ilmoitukset, jopa pikaisesti haastattelivat ehdokkaat ja sain vain yhteenvedon joista valita paras. Myös sopimuksen hoitavat ja takaavat ensimmäisen vuoden vuokran. Välityspalkkion saa vähentää verotuksessa. Ei pahaa sanottavaa

Vierailija
4/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuokrannut kaksi kertaa heidän kauttaan. Välittäjät tosi kivoja ja asiantuntevia, kaikki mennyt aina ihan putkeen. Muuttaessani pitivät näytön vanhassa kämpässä muuton keskellä ja sekin saatiin sovittua tosi hyvin eri aikatauluja yhteensovittamalla. Lisäksi tykkään kun ohjaavat ottamaan aina kengät pois asuntoa esitellessä, sellaisia kauhutarinoita kuullut kun vuokranantajat itse esitelleet ja kävelleet paskaisilla kengillään vuokralaisten matoilla jne.

Vierailija
5/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon!

Ap

Vierailija
6/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huijarifirma. Varokaa etenkin sen AA VT J-M L. Vie teiltä kalsaritkin jalasta.

Laittaa kämppiin asumaan vankiloista vapautuvia "vieraskielisiä" ym epämääräistä ainestä, koska saa siten itselleen korvauksia vankeinhoitolaitokselta ja rikosseuraamuskeskuksesta.

Vierailija
7/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin asuntoa Vuokraturvan kautta muutama vuosi sitten, ja täysin turhaan. Muutto useampi sata kilometriä ja työssäkäyvä, kyseessä siis työpaikan sisäinen siirto omasta halustani. Luottotiedoissa ei mitään häikkää ikinä. Vaan mitä sain Vuokraturvalta tarjolle; niitä asuntoja jotka eivät olleet kelvanneet kenellekään muulle lähempänä asuvalle. Ihan hirveitä! Määritelmät asunnon koosta yms. ja asuinalueista heittivät joko paljon tai tosi paljon, jopa toiselta paikkakunnalta laittoivat minulle asuntoja tyrkylle. Hukkaan heitettyä aikaa oli se asunnon etsintä, onneksi löysin sopivan kuin ihmeen kaupalla muuta kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan