Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Abortti, joka syntyi rakkaudesta"

Vierailija
14.05.2025 |

Eikö somevaikuttaja-Kaisa ole kuullut ehkäisystä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut tästä aiheesta poistetaan. Kirjoitin itsekin edelliseen ketjuun asiallisen pohdiskelevan viestin. Turha nähdä siis vaivaa ja kirjoittaa tähän alle jotain. 

Vierailija
2/7 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun ap keksiä jotain muuta tekemistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua, mutta minun on pakko tappaa sinut.

Vierailija
4/7 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli yksi typerimmistä ulostuloista jonka olen nähnyt. "Sielu rakas, ei vielä". Ei helvetti sentään.

Vierailija
5/7 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää oo 29v? Tuskin on paljon aikaa odotella, että ehtii myöhemmin saada sen haluamansa(?) lapsen.

Vierailija
6/7 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän siltä, että miehen takia abortoi: jotta voi viettää miehen kanssa kaksinkeskistä rakkaudentäyteistä elämää. Kuitenkin se on, oman kokemukseni mukaan, nimenomaan oma (pieni) lapsi, jota rakastaa kaikkein eniten. 

Omituista myös, että lähes kolmikymppinen abortoi, kun sitä aikaa hankkia/saada lapsi ei välttämättä ole kuin n. 5-10 vuotta ja tuleeko sitten heti raskaaksi, kun antaa sielulle mahdollisuuden? 

Vierailija
7/7 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko oikeasti että tulee raskaaksi kuin napista painamalla sitten,kun on valmis? Melkein 30 jo eikä raskaaksi tuleminen ekan kerran jälkeen ole todellakaan helppoa ! (minä tulin ensimmäisen lapse kohdalla raskaaksi vuosi siitä kun  pillerit heivattu mäkeen,mutta toista yritettiinkin sitten 10 vuotta).

Kohta huomaa olevansa 50 ja lapseton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi