Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun fwb-kaveri alkaa seurustelemaan, mutta pyytää jatkaa seksisuhdetta

Vierailija
14.05.2025 |

Olen tapaillut fwb mielessä miestä vuoden verran. Nyt törmäsin häneen treffeillä. Laitoin viestiä että hyvää jatkoa ja onnea. Mutta hän haluaisikin jatkaa meidän juttua edelleen. Sanoin ettei se vaan käy päinsä. En halua olla varattujen kanssa. 

En ymmärrä tällaista toimintaa ollenkaan. Vaikka näin oli alusta asti sovittu. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi halunnut pitää ja syödä kakun. Melkoinen mulkku ja ikävää sen hänen uuden seurustelukumppanin kannalta. Eiköhän tuo petä aikaa myöten jonkun toisen kanssa vaikka sä et suostunutkaan. 

Vierailija
2/5 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vähän samanlainen tilanne. Ihan sama muuten mutta ikävä kyllä se sai mut kerran suostumaan. Olivat muuttaneet siinä vaiheessa yhteen. Jossain mielenhäiriössä lähdin sen luokse. Panemiseksihan se meni. Pantiin esim sängyllä, keittiön pöydällä ja sohvalla. Lähdin sen jälkeen äkkiä pois ja tuli ihan kamala olo sen naisen puolesta koska olen koko elämäni ollut vastaan tuollaista. En enää suostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kaikkea, siis ihan kaikkea, saa tehdä, ainoa mitä Ei saa tehdä on jäädä kiinni.

Vierailija
4/5 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kokee saavansa sinulta parasta seksiä ja seurustelukumppanilta henkistä yhteyttä. Ole ylpeä siitä että olet paras. Nauti niin kauan kuin kestää. Toki voit ottaa rinnalle toisen panokaverin. 

Vierailija
5/5 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avoimissa suhteissa ei ole aloittajan ongelmaa. Muuten olen sitä mieltä että aloittajalla on ihana pillu jota tapailumies ei voi jättää panematta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi