Entinen tapailumies lähetti aamulla eilisiltaiselle panolleen tarkoitetun viestin vahingossa mulle :
* Huomenta. Pojalla on tänään peli eikä x pysty viemään kun on tytön kanssa treeneissä, niin minä menen pojan kanssa peliin, joka alkaa 16:45. Pahoittelut säädöstä. Toivottavasti voidaan ottaa uusiksi mahdollisimman pian 😊😊 *
Oletteko muut saaneet vääriä viestejä?
Kommentit (131)
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukoiria ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän houkutteli ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukoiria ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän houkutteli ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
🐶🗡🔪
Selvästi tarkoituksella lähetetty viesti. Yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä koirankeittoresepti
Koiranlihakeitto
400 g koiran lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Minä kerran naisena laitoin vahingossa viestin yhdelle tutun tutun tutulle miehelle. Oli ihan siis neutraali viesti, ehditkö tänään auttaa yhdessä hommassa. (Siis oli kyse auton fiksaamisesta). No siinähän kävi niin, että oltiin sitten se kesä panokavereita. Eli siitä vahingosta tuli kiva kesä molemmille🤭.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerran naisena laitoin vahingossa viestin yhdelle tutun tutun tutulle miehelle. Oli ihan siis neutraali viesti, ehditkö tänään auttaa yhdessä hommassa. (Siis oli kyse auton fiksaamisesta). No siinähän kävi niin, että oltiin sitten se kesä panokavereita. Eli siitä vahingosta tuli kiva kesä molemmille🤭.
Siis tähän edelliseen vielä, että oltiin molemmat silloin sinkkuja, niin ei tullut paha mieli kenellekään.
Olen lähettänyt tekstareita väärille henkilöille, kun puhelimessa pelkät etunimet. Sitten aloin tehdä niin, että poistin kaikki numerot joihin en aio olla enää yhteudessä, niin ongelma katosi. Enää ei mene viestit entisille deiteille, asunnon välittäjille tai muillekaan vahingossa.
Äite lähettelee tuon tuosta vääriä viestejä. Onneks ne on tähän mennessä olleet osoitettu tädilleni tai serkuilleni.
Olen heteromies, joten minulla ei ole useita entisiä tapailukumppaneita, eikä varmaan yhtäkään sellaisia, jotka pitäisivät yhteystietojani tallessa.
Up