Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen tapailumies lähetti aamulla eilisiltaiselle panolleen tarkoitetun viestin vahingossa mulle :

Vierailija
14.05.2025 |

* Huomenta. Pojalla on tänään peli eikä x pysty viemään kun on tytön kanssa treeneissä, niin minä menen pojan kanssa peliin, joka alkaa 16:45. Pahoittelut säädöstä. Toivottavasti voidaan ottaa uusiksi mahdollisimman pian 😊😊 *

Oletteko muut saaneet vääriä viestejä?

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle paljastui aikanaan että mies ei olekaan eronnut, kun laittoi käyvänsä vielä veljellään ja että voi tuoda illaksi pitsan, viittä minuuttia ennen kuin tuli luokseni.

:D

Vierailija
42/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut moneltakin eri ihmiseltä viestin, joka ei ollutkaan minulle.

Kaikki muut olivat neutraaleja, mutta yhdessä haukuttiin mua. Puhuttiin siis "Maija sitä ja tätä...."

:D

Apua, miten noloa 😬

Eräs äiti nappasi toisen äidin puh numeron lapsen harrastuksen vanhemmille tarkoitetusta Whatsapp -ryhmästä ja laittoi yksityisviestin, jossa haukkui toista samassa ryhmässä olevaa vanhempaa. Lähettäjä olikin valinnut väärän numeron ja viesti meni suoraan tälle äidille, jota viestissä haukuttiin. Oli vähän kiusallinen tunnelma seuraavissa talkoissa, joissa molemmat äidit paikalla.

Ylipäätäänkin kannattaa lähettää vain melko neutraaleja viestejä Whatsappissa ja muissa viestipalveluissa. Ikinä ei tiedä, milloin ja missä ne pulpahtavat esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo miltään eilisillan panolle lähetetyltä viestiltä vaikuta vaan ihmiselle, josta välittää.

Samainen mies lähetti minulle viime perjantaina siirappisia viestejä täynnä sydämiä ja pusuemojeita. Olin kuulemma niin ihana ja hän haluaisi suudella ja syleillä minua.. Halusi tavata, mutten lämmennyt. Tietää, että olen suhteessa.

ap

Vierailija
44/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo miltään eilisillan panolle lähetetyltä viestiltä vaikuta vaan ihmiselle, josta välittää.

Samainen mies lähetti minulle viime perjantaina siirappisia viestejä täynnä sydämiä ja pusuemojeita. Olin kuulemma niin ihana ja hän haluaisi suudella ja syleillä minua.. Halusi tavata, mutten lämmennyt. Tietää, että olen suhteessa.

ap

Selkeästi siis välittää.

Vierailija
45/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Selkeästi siis välittää.

No, onneksi nyt sai edes joltain 🤷.

ap

Vierailija
46/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap tosissasi? Millainen mies lähettää lastensa harrastusaikatauluja jollekin panolle? Turn off! Minä naisena en halua tietää, milloin pikku-Veetillä on nappulaliiga treenit, jos ollaan panemisesta sopimassa miehen kanssa. Hyi!🤢

Hyvä syy deittailla niitä jännempiä miehiä, tuommoisia viestejä et tule 100% saamaan.

Vierailija
47/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan varmaan pari kertaa vuodessa jollekin ihan vieraalle ihmiselle tarkoitettuja viestejä samalta henkilöltä. Vaikka olen joka kerta sanonut että on väärä numero, ja pahoittelee, niin puolen vuoden päästä taas uudestaan. Liittyy aina johonkin Joukoon ja mökkiin.

Vierailija
48/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas?!

Vierailija
49/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap tosissasi? Millainen mies lähettää lastensa harrastusaikatauluja jollekin panolle? Turn off! Minä naisena en halua tietää, milloin pikku-Veetillä on nappulaliiga treenit, jos ollaan panemisesta sopimassa miehen kanssa. Hyi!🤢

Hyvä syy deittailla niitä jännempiä miehiä, tuommoisia viestejä et tule 100% saamaan.

No samaa olen ihmetellyt. Ja mikä peli alkaa 16.45? Eikö ne yleensä ala tasalta?

ap

Vierailija
50/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut  mutta lähettanyt olen. N59

Vierailija
51/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut  mutta lähettanyt olen. N59

😂 Hyvä että ainakin tunnustat. Toivottavasti ei liian noloa 

Vierailija
53/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomies siis panee muita mutta tapailee apta? eiköhän panomies pane ja naiset kaunistelee asiaa "tapailuna"

Tapaili minua maaliskuussa. Tai silloin siis asiallisesti päätin suhteen. Nyt olen jo uudessa (paremmassa) suhteessa.

ap

Ei se kovin hääppöiseltä tunnu, kun sinun täytyy siitä onnellisesta suhteestasi huolimatta jankata ja analysoida monen ketjun verran sitä miten joku entinen hoito erehtyi lähettämään mitäänsanomattoman viestin.

Vierailija
54/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen saanut. Sain koirahoitolasta viestin että koiran trimmaus olisi nyt valmis. Minulla ei ole koiraa. 

Vierailija
55/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos nekin oli menneet väärään numeroon ja oli tarkoitettu tälle toiselle.

Vierailija
56/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain tekstiviestin, että jossai toisella puolen Suomea on terveyskeskuksessa uusittu mulle joku resepti. En muista mikä lääke kyseessä. Soitin kuitenkin sinne ja kyselin, että mikä juttu.

Vierailija
57/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos nekin oli menneet väärään numeroon ja oli tarkoitettu tälle toiselle.

Sekin mahdollisuus olemassa 😁. Hän ehdotti kuitenkin tapaamispaikaksi työpaikkani läheisyydessä olevaa paikkaa, joten tuskin eilisillan pano työskentelee samalla alueella (jolla muutenkin on työpaikkoja todella vähän).

ap

Vierailija
58/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panomies siis panee muita mutta tapailee apta? eiköhän panomies pane ja naiset kaunistelee asiaa "tapailuna"

Tapaili minua maaliskuussa. Tai silloin siis asiallisesti päätin suhteen. Nyt olen jo uudessa (paremmassa) suhteessa.

ap

Ei se kovin hääppöiseltä tunnu, kun sinun täytyy siitä onnellisesta suhteestasi huolimatta jankata ja analysoida monen ketjun verran sitä miten joku entinen hoito erehtyi lähettämään mitäänsanomattoman viestin.

Ai, no vaikea minun on sinun tunteisiisi vaikuttaa. Tämä on keskustelupalsta ja aihe mitä mehukkain - kuten huomaat.

ao

Vierailija
59/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei-jännä miehet ei lähettele mitään panoviestejä. He ovat avioliitossa.

Vierailija
60/131 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä toi viesti tarkoittaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi