Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut ei ymmärtänyt Käärijän ja Erikan sarkasmia tuossa itsenäisyyspäivän heitossa?

Vierailija
14.05.2025 |

Kertokaa mulle? Tuohan oli selkeästi sarkastista, typerään itsestäänselvään kysymykseen. Ja hyvä se on heittää vettä niin sanotusti myllyyn, kun sarkasmia ymmärtämättömät ei huomaa pientä läppää.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on niin autisteja että kaikki huumori ja sarkasmi menee ohi

Samaa mieltä, mutta ei ole kuitenkaan okei käyttää autistia haukkuma terminä  T: AP

Jep. Vammaisia ei saisi haukkua. 

Vierailija
42/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurfanit koittaa selitellä idoliensa möläyksiä päälaelleen, vähän kuin suomen trumpistit :D

AP tässä moi, en ole kummankaan fani ja toivon että KAJ voittaa! Mutta kyllähän tuo aiheuttaa huvittuneisuutta, kun pientä sarkasmia ei ymmärretä :3

Suurfani taas siellä olet lapsellinen typeryys

Jos ei pidä haukkumisesta, on fani? Et tietenkään usko, mutta esim. minä olen ohis, jota ei euroviisut kauheasti kiinnosta, mutta joskus tulen ihmettelemään näitä Erikan mollausketjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä tietääkö itsenäistymisvuotta vai ei?

No esimerkiksi meidän firmassa se ratkaisi kesätyöpaikan kohtalon. Oli mun tehtävänäni haastatella kandidaatit, ja tämä oli yksi testikysymyksistä. Jos joku ei tiennyt vastausta, haastattelu loppui siihen.

Vierailija
44/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noiden kahden läskit ja turvotus myös sarkasmia?

Entä Erikan harrastamat 50 vuotta häntä vanhemmat ukot? Sarkasmia?

Vierailija
45/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näihin pelleilyvastauksiin yleensä heitetään perään jotain "heh he no eiku kyl mä tiiän se on.....".

Ja eikö toimittaja heti kysynyt perään jotain toista asiaa, kuten vaikka Neuvostoliiton hajomisen ajankohta tai Berliinin muuri tai Aatun kuolema tai Chaplinin syntymä jne jne...

Tämä. Sarkasmi merkitään ihan puheessakin jollain tavalla, eikä vain jätetä sitä ilmaan. Mutta mitä voi peruskoulun käyneeltä ja bimbolta odottaa. 

Vierailija
46/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikalle on lento Suomeen varattuna jo perjantai-aamuksi. 

Vierailija
47/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla ihmisillä tai tosikoilla saattaa se sarkasmitutka olla jo rikki, ehkä siksi vitsi meni ohi muilta.

Vierailija
48/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mietin😂 Nuo hymähdykset paljasti että nyt heitetään kyllä vitsindeerusta!

Sehän oli selkeä vitsi minunkin mielestä💚

Tässä se nähdään, mielipide on kuin per sereikä, on jokaisella.

Vierailija
49/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomisen finaalista putoamisen jälkeen Erika ratkeaa taas ryyppäämään, ja parissa päivässä hän näyttää taas tältä:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/erika-vikman-lomailee-uuden-kumppan…

Vierailija
50/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi meidän firmassa se ratkaisi kesätyöpaikan kohtalon. Oli mun tehtävänäni haastatella kandidaatit, ja tämä oli yksi testikysymyksistä. Jos joku ei tiennyt vastausta, haastattelu loppui siihen.

Ymmärrän. Yhtä laitonta kuitenkin kuin ulkonäön perusteella poistaminen haastattelusta.

Vierailija
51/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Yhtä laitonta kuitenkin kuin ulkonäön perusteella poistaminen haastattelusta.

Erilaiset testitkysymykset eivät todellakaan ole laittomia. 

Vierailija
52/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset testitkysymykset eivät todellakaan ole laittomia. 

Nyt oli kyse yhdestä kysymyksestä ja haastattelun välittömästä lopettamisesta jos ei tiennyt vastausta.

Vierailija
53/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä kokoaa joukkojaan rajalle ja täällä joidenkin mielestä on hauskaa heittää läppää, milloin Suomi itsenäistyi.

Vierailija
54/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti ihmiset luulevat olevansa älykkäitä, kun tietävät Suomen itsenäistymisvuoden, mutta eivät osaa ratkaista ensimmäisen asteen yhtälöä😂

Vierailija
55/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä se ei ollut. Erikan yleistiedot on ainakin nolla, se on monta kertaa nähty ja kuultu. Nyt ne vaan kihersivät sut sumeeksi, että jengi luulis, että ne muka tietää.

Mun mielestä typerä kysymys kuitekin. Ei kaikkea tarvii koko ajan muistaa.

Kyllä Suomen itsenäistyminen on sellainen joka pitää muistaa.

Vierailija
56/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
57/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti ihmiset luulevat olevansa älykkäitä, kun tietävät Suomen itsenäistymisvuoden, mutta eivät osaa ratkaista ensimmäisen asteen yhtälöä😂

Se on suomalaiselle perussivistykseen kuuluvaa tietoa, ei mikään älykkyyden mittari.

Vierailija
58/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on niin autisteja että kaikki huumori ja sarkasmi menee ohi

Samaa mieltä, mutta ei ole kuitenkaan okei käyttää autistia haukkuma terminä  T: AP

Jep. Vammaisia ei saisi haukkua. 

On suorastaan idioottimaista T:AP

Vierailija
59/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä se ei ollut. Erikan yleistiedot on ainakin nolla, se on monta kertaa nähty ja kuultu. Nyt ne vaan kihersivät sut sumeeksi, että jengi luulis, että ne muka tietää.

Tottakai näiden pätijöiden mielestä, kun sen itse muistavat. Sairasta toisten nöyryyttämistä.

Vierailija
60/112 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai näiden pätijöiden mielestä, kun sen itse muistavat. Sairasta toisten nöyryyttämistä.

Pahaa oloa purkavat someen, olisi terapia kova sana näille.