Itkettää - parisuhde menee päin helvettiä ja tuntuu, ettei edes voida sille mitään
Mun mies ei edes tajua. Voi olla, että mä kuvittelen liikaa.
Mitä me voidaan tehdä? Lapsia meillä ei ole, mutta muuten on yhteistä aikaa melko vähän. Olen alkanut haaveilla yksin olemisesta ja pohtinut myös sitä, kuinka paljon miehiä on maailmassa.
Toisaalta taas ajattelen, ettei se vaihtamalla parane.
Mitä mä voisin tehdä? Mitä me voitais tehdä parisuhteemme eteen?
Voi että kuinka tuntuu pahalta :-(
Kommentit (8)
Mies on vaan sitä mieltä, että elämä nyt on tällaista muutaman yhteisen vuoden jälkeen. Että mä haikailen jotain turhaa ja liian hienoa - miksen voi olla tyytyväinen siihen hyvää mitä on?
Miehen mielestä näin on hyvä. Ja mun mielestä näin on ihan paskaa. Pakko mun on saada se jotenkin puhumaan asioista. Mä en enää voi jatkaa näin.
Helvetti kun ahdistaa.
ap
Olen eronnut parista tuollaisesta tolvanasta. Vaihtanut aina parempaan. nyt on jo lapsia, joten en viitsi ruveta eroamaan. Miehen kanssa ei ole mitään yhteistä, kunhan tässä elellään.
Rouva 42 v.
koitapa mies saada se tajuamaan vaikka näin: kysy mieheltäsi että oletko sinä miehesi ihannenainen. Siis jos hän kohtaa jotain elämää suurempaa tunnetta joku kerta baarissa/kirjastossa/lentokoneessa olisiko miehesi valmis palaamaan luoksesi vai jäisikö hän sille tielleen. Koita muotoilla kysymys jotenkin näin raflaavasti, ei miehet muuten tajua mistä on kyse...
me ollaan miehen kanssa seurusteltu 10v. ja välillä täytyy sanoo että on todella huonompia kausia ja ne olen vaan kärvistellyt. En tidä onko huonot kaudet johtunut omasta masennuksestani vai " törpöstä" miehestä, mutta aika on auttanut. Kyllä se kipinä sieltä vielä jossain vaiheessa irtoo, mutta anna miehelle ja itelles hengitystilaa. Harrasta jotain uutta tai mieti voisitteko harrastaa jotain yhdessä miehen kanssa. Pienellä muutoksella saattaa olla suuretkin vaikutukset tulevaisuudessa!!! :)
Sama pätee naiseen. Sit jos on isoja ongelmia, tilanne on toinen.
Auttoiko?
Jos teillä ei ole lapsiakaan, olet vapaa lähtemään. Mieti, mitä haluat. Jos on jatkuvaa takkuamista, ei se siitä paremmaksi muutu. Kokemusta on!
No oltiin viikonloppu hotellissa.
Oli ihan onnistunut reissu 👍.
Tulin itse tosi hyvälle tuulelle. Käsittääkseni puolisollani oli myös mukavaa.
No kaikkea sitä ja enemmälin.
Tultiin kotiin,
N.3 tuntia ja koko paska kaatu päälle :D
Muista että rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys!! Eli jos haluat olla mielluummin yksin kuin huutaa/kirkua/selvittää välit miehesi kanssa niin silloin sulla ei varmaan kovin paljon tunteita enää ole?!
Miehiä on maailma pullollaan, mutta miksi olisit juuri tämän miehesi kanssa? Onko teillä kivaa yhdessä? Loistavaa seksiä? Nauratteko toistenne jutuille? Onko yhteisiä kivoja harrastuksia, mielenkiinnon kohteita (sama leffamaku, musamaku...)?
Sinun tilanne on vielä suht helppo, kun kuvioissa on lapsiakin nämä kysymykset ovat paljon hankalampia... Lasten takia voi yrittää kestää paljonkin sen jälkeen kun parisuhteen korjausyritykset ei enää auta, mutta miksi kärvistellä se ainoa elämä huonossa suhteessa?